Ignasi Perramon i Pere Culell a l'Anella Verda. Foto: Catpress
Pere Culell, candidat a l'alcaldia de Manresa per Esquerra, ha visitat avui dissabte, el cingle de Rocatinyosa, a l'Anella Verda de Manresa, acompanyat de diversos militants i simpatitzants del partit. En aquest indret, des d'on es veuen unes visites espectaculars del pas del Llobregat pel terme de la ciutat, Pere Culell ha destacat la bona feina fet per la regidora de Medi Ambient de l'Ajuntament de Manresa, Alba Alsina, per a la millora i divulgació del rodal verd de la ciutat. El candidat republicà també ha lloat la tasca desinteressada de moltes entitats per potenciar l'entorn verd de Manresa, que té un gran potencia ecològic, paisatgístic i també econòmic. Per això, ha manifestat Culell, continuar potenciant l'Anella Verda, completar-la i millorar-ne la connexió amb la ciutat serà una de les seves prioritats a l'Ajuntament de Manresa.
Pere Culell referma el compromís d'ERC amb l'Anella Verda
En una visita el cingle de Rocatinyosa feta aquest dissabte al matí
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de maig de 2011 a
les 19:24
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
