Ignasi Perramon i Pere Culell a l'Anella Verda. Foto: Catpress
Pere Culell, candidat a l'alcaldia de Manresa per Esquerra, ha visitat avui dissabte, el cingle de Rocatinyosa, a l'Anella Verda de Manresa, acompanyat de diversos militants i simpatitzants del partit. En aquest indret, des d'on es veuen unes visites espectaculars del pas del Llobregat pel terme de la ciutat, Pere Culell ha destacat la bona feina fet per la regidora de Medi Ambient de l'Ajuntament de Manresa, Alba Alsina, per a la millora i divulgació del rodal verd de la ciutat. El candidat republicà també ha lloat la tasca desinteressada de moltes entitats per potenciar l'entorn verd de Manresa, que té un gran potencia ecològic, paisatgístic i també econòmic. Per això, ha manifestat Culell, continuar potenciant l'Anella Verda, completar-la i millorar-ne la connexió amb la ciutat serà una de les seves prioritats a l'Ajuntament de Manresa.
Pere Culell referma el compromís d'ERC amb l'Anella Verda
En una visita el cingle de Rocatinyosa feta aquest dissabte al matí
ARA A PORTADA
-
Estabilitzat l'incendi agrícola de Sant Fruitós després d'afectar camps prop de la C-25 Pere Fontanals
-
Navàs recorda Ahmad Khaled amb un minut de silenci després de la seva mort al Llobregat Pere Fontanals
-
El CE Manresa reactiva la conversió en SAE, aprova un pressupost de 750.000 euros i convoca eleccions Pere Fontanals
-
-
Els pressupostos del 2026 preveuen inversions clau en salut i infraestructures a la Catalunya Central Pere Fontanals
Publicat el
14 de maig de 2011 a
les 19:24
Et pot interessar
-
Política
La CUP proposa més ombres i espais de refresc per combatre la calor a Manresa
-
Política
Sant Fruitós sotmet a votació 16 propostes en uns nous pressupostos participatius
-
Política
El grup municipal Nacionalista demana explicacions per l'asfaltatge de la plaça Neus Català
-
Política
Montserrat Noguera serà la cap de llista del PSC a Monistrol de Montserrat
-
Política
Moià aprova el document tècnic que defineix la futura rehabilitació de Les Faixes II
-
Política
El Consell Comarcal del Bages reivindica tres anys de mandat amb el 75,5% del pla executat
