El mural que fa poc va pintar Joan Turu a l'entrada de l'escola bressol la Quitxalla de Navàs va aparèixer divendres al matí amb una pintada al seu centre amb la paraula "España", segons ha denunciat l'alcalde de la població, Jaume Casals, a través del seu perfil de Faceboo.
El mural és totalment neutre, amb una mare i un pare envoltats de nens i nenes en diverses situacions de joc i de somnis. L'únic missatge que conté el mural és "L'educació és el camí". Doncs a algú no li ha agradat aquest missatge i s'ha dedicat a pintar-hi amb esprai "España".
ARA A PORTADA
-
La criminalitat a Manresa retrocedeix gràcies a una caiguda de gairebé el 20% dels furts Pere Fontanals
-
-
Anna Recuenco rebenta el rècord d'Espanya sub16 de disc amb uns històrics 56,93 metres Pere Fontanals
-
-
Pep Guardiola confessa a Manresa el seu passat ocult: «De petit jugava més a bàsquet que a futbol» Pere Fontanals
Publicat el
08 de setembre de 2018 a
les 17:22
Actualitzat el
08 de setembre de 2018 a les
17:25
Et pot interessar
-
Política
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa
-
Política
«Viure ens costa la vida»: neix una campanya que planteja la vaga general pel salari i l'habitatge
-
Política
Santpedor aprova la licitació del nou contracte del servei porta a porta
-
Política
El dimarts de Festa Major serà el segon festiu local d'Artés l'any 2027
-
Política
Manresa obre l'Oficina del Pla de Barris per impulsar la transformació del Centre Històric
-
Política
El comerç del Barri Antic denuncia un greu dèficit d'aparcament a Manresa respecte a Vic, Granollers i Reus
