El president de la Generalitat, Salvador Illa ha rebut aquest dimarts a Palau l'alcalde de Manresa, Marc Aloy, i els tinents d'alcalde Anjo Valentí i Joan Vila, en el marc de les trobades que fa amb el món local. Durant la conversa, la representació manresana ha traslladat al President els projectes que té engegats ja ciutat i han valorat el suport que hi pot donar el Govern.
- Reunió de Salvador Illa, amb Marc Aloy, Anjo Valentí i Joan Vila -
- Govern
ARA A PORTADA
-
Successos Presó per a una dona detinguda per l'assassinat de la seva parella a Manresa Pere Fontanals
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Publicat el
25 de febrer de 2025 a
les 20:33
Et pot interessar
-
Política
La PAHC Bages irromp a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa per reivindicar el Bloc 8
-
Política
Súria rebutja la ubicació prevista de la planta de biogàs projectada a Sant Mateu de Bages
-
Política
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Política
La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat
-
Política
Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana
-
Política
Sant Joan pel Canvi culmina la seva constitució i ratifica Àngel Sáez com a alcaldable
