Amb la participació d'una vintena de persones, aquest dimecres s'ha constituït la comissió promotora local de la campanya Defensem l'Escola en Català a Navàs. L'acte s'ha dut a terme a la biblioteca municipal.
Entre els assistents, hi havia diversos docents, que han recollit plecs per a signar i que s'han compromès a difondre la campanya a les escoles, tant entre els pares com al claustre de mestres. Igualment, hi ha assistit algun representant del govern municipal, que ha manifestat la intenció de deixar plecs per recollir signatures a disposició dels navassencs que acudeixin a fer tràmits a l'ajuntament.
A hores d'ara ja s'han constituït sis comissions promotores locals a la comarca del Bages: Súria, Callús, Cabrianes, Manresa, Monistrol de Montserrat i Navàs.
Divendres (2 de març) es constituirà la de Sant Fruitós (a 2/4 de 9, al Nexe) i dissabte, la de Moià (a les 6 de la tarda, a Can Carner).
L'objectiu darrer de la campanya és aprovar una llei que estableixi que el català sigui l'única llengua vehicular i d'aprenentatge del sistema educatiu a Catalunya en tots els nivells, etapes i modalitats. Perquè aquesta proposició de llei tingui més força es vol presentar a debat acompanyada de més de 200.000 signatures.
Promotora de «Defensem l'Escola en Català» a Navàs
Divendres es constitueix la de Sant Fruitós i dissabte, la de Moià
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de març de 2012 a les 19:27
Et pot interessar
-
Política
Castellbell i el Vilar renova la coberta de la sala petita del Casino Borràs
-
Política
Un cinefòrum al Bages reivindica la Llei de Barris i les polítiques del PSC
-
Política
«No m'integraré al grup municipal de Sumem per Santpedor - Junts»
-
Política
Santpedor En Comú reclama una resposta unitària a l'entrada d'Aliança Catalana a l'Ajuntament
-
Política
Aliança Catalana es fa seu el nou regidor de Junts a Santpedor
-
Política
L'allau de desercions a Junts de Santpedor fa regidor un dirigent d'Aliança Catalana
