Prop de tres-centes persones van assistir dissabte 18 de maig al debat electoral organitzat per l'emissora municipal Ràdio Súria i la revista El Salí al Teatre del Foment Cultural. L'acte va ser retransmès en directe per Ràdio Súria a través de la freqüència 107.8 FM, del web www.radiosuria.cat i del canal de l'emissora a YouTube, en el qual pot ser reproduït.
El debat va reunir els candidats i les candidates que encapçalen les set llistes presentades enguany a les eleccions municipals de Súria: Montserrat Juncadella (Junts per Súria), Pere Requena (GIIS), Albert Coberó (PSC), Marta Viladés (ERC), Carme Besa (aiS), Federico Serrano (Ciutadans) i Jorge Díez (CUP). La conducció del debat va anar a càrrec del periodista surienc Francesc Garriga.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mRghPp0zshQ[/youtube]
El debat va tenir una durada aproximada de tres hores. L'expectació aixecada per l'acte va desbordar la capacitat de la platea del Teatre del Foment Cultural, i va ser necessari habilitar una part del vestíbul d'aquest recinte per ubicar-hi una part del públic.
En el transcurs de l'acte també es va destacar el gran seguiment registrat a través de les xarxes socials. Fins a aquest dilluns 20 de maig, l'enregistrament del debat a YouTube ja ha tingut més de 2.900 visualitzacions.
Amb motiu de la celebració del debat electoral es va començar a difondre l'etiqueta #votaSúria, que romandrà operativa durant tota aquesta setmana.
D'altra banda, l'emissora municipal Ràdio Súria oferirà un programa especial aquest diumenge 26 de maig amb motiu de la celebració de les eleccions municipals i les eleccions al Parlament Europeu.
Prop de 300 persones assisteixen al debat electoral de Súria
El debat va reunir els candidats i les candidates que encapçalen les set llistes que concorren a les eleccions
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 20 de maig de 2019 a les 20:47
Actualitzat el 20 de maig de 2019 a les 20:53
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs