Junts Manresa va decidir el passat divendres donar per acabat el procés de primàries a Manresa donat que l'únic candidat que hi havia, en Ramon Bacardit, ja havia assolit els avals necessaris amb escreix i no hi ha cap necessitat que la mateixa gent que l'ha avalat, ara el torni a votar.
El procés de primàries ha permès obrir "espais de diàleg, reflexió i debat, el resultat dels quals ajuda a enfortir el projecte de Junts a la ciutat", que considera que ha permès que "diferents persones tan properes com alienes al partit, se sentin part activa del projecte i de la nova etapa que enceta el partit". Junts valora "molt positivament el procés realitzat, per la passa important que ha suposa en el sentit d'enfortir el projecte, alineant candidat, partit i grup municipal, i estar en condicions d'encarar el proper any, i afrontar amb força i optimisme les eleccions municipals".
Aquest proper dijous a les 8 del vespre a El Sielu es presentarà el candidat amb un brindis en un acte envoltat d'amics, companys i associats de Junts per Catalunya.
Ramon Bacardit, nomenat oficialment candidat de Junts per a les municipals de Manresa
Aquest proper dijous a les 8 del vespre a El Sielu es presentarà el candidat amb un brindis
Ara a portada
-
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip» Xavier Sucarrats
-
Successos Detingut un home de 42 anys a Manresa per apunyalar la seva mare i deixar-la ferida de gravetat Redacció
-
Societat Una avaria informàtica obliga l'Ajuntament a deixar oberts els contenidors intel·ligents fins a dimarts Pere Fontanals
-
Publicat el 05 d’abril de 2022 a les 21:26
Actualitzat el 12 de març de 2024 a les 14:00
Et pot interessar
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs
-
Política Sant Vicenç defensa la seva gestió del padró després de la intervenció de la regidora Clotet en el ple de Manresa
-
Política Aloy a Bacardit: «Ja sé que no li agrado gens, però jo també l'he d'aguantar»
-
Política Manresa reclama la reconversió de Via Laietana 43 en un centre d'interpretació de la repressió i la tortura