[municipalsinformacional]
L'alcaldable de Junts per Manresa, Ramon Bacardit, s'ha reivindicat com "l'única opció de vot útil" per transformar la ciutat i fer-li canviar "el rumb erràtic de les darreres dècades". Bacardit considera que el vot a Junts per Manresa és alhora "un missatge d'urgència, d'esperança i d'oportunitat", de necessitat de "canviar la dinàmica negativa per un cercle virtuós de prosperitat i autoestima".
L'alcaldable fa una crida al vot per evitar que torni el tripartit de PSC, ERC i Comuns "que va governar la ciutat durant setze anys per deixar-la endeutada i amb greus errades estratègiques". També per evitar un pacte entre ERC i Impulsem, "un producte del PDECat enfocat a debilitar Junts d'acord amb els republicans". O un pacte entre ERC i PSC, "que ja sabem fins on es deuen favors entre governs". O encara més enllà, un pacte "d'esquerres dogmàtiques" amb ERC, Comuns i Fem Manresa.
Per això, Bacardit assegura que Manresa només sortirà "de l'ensopiment" si Junts és al govern i té l'alcaldia perquè, segons assegura, "és l'única opció per garantir un alcalde amb visió nacional, que faci que Manresa es posi al capdavant dels reptes del país, que lideri les ciutats mitjanes de Catalunya per al reequilibri definitiu del territori i perquè defensi com a ciutat insigne catalana els drets del nostre poble".
L'alcaldable de Junts planteja els comicis com un cara a cara: "O és alcalde Bacardit o ho és Aloy".
[noticiadiari]9/109380[/noticiadiari]
Ramon Bacardit planteja les eleccions a Manresa com un duel entre ell i Marc Aloy
L'alcaldable de Junts planteja que és l'única opció per evitar fórmules de pacte que "no canviarien el rumb erràtic de les darreres dècades"
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de maig de 2023 a
les 22:37
Actualitzat el
26 de maig de 2023 a les
23:19
Et pot interessar
-
Política
Magda Oranich presentarà a Manresa el seu llibre de memòries i feminisme
-
Política
El Parlament insta a canviar el traçat del col·lector de salmorres al seu pas per Sant Joan
-
Política
Marcos Álvarez relleva Cristòfol Gimeno a l'alcaldia de Castellgalí després de 27 anys
-
Política
La CUP alerta del risc d'assumir fins a 15 milions pel nou pavelló de Manresa
-
Política
Impulsem Manresa prioritza anar sola a les municipals del 2027
-
Política
Callús projecta un nou espai verd a la Font amb un estudi de la Diputació
