L'exconseller d'Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa, ha assegurat aquest dimarts que l'alcalde de Manresa, Marc Aloy, no pressionava en les negociacions amb la seva conselleria a favor d'UManresa "per no molestar Aragonès" quan llavors era conseller d'Hisenda. Ho ha dit contraposant la seva postura a la que tenia l'alcldessa de Vic, Anna Erra, quan negociava els convenis de la UVic, "que anava a totes hi hagués qui hi hagués al Govern".
Tremosa ha fet aquestes declaracions a la Cambra de Comerç on ha participat en un acte preelectoral de Junts Manresa acompanyat de l'alcaldable de la formació, Ramon Bacardit, i de Quirino Vila-Masana, enginyer de camins. La conversa ha girat al voltant de les infraestructures i l'economia.
L'exconseller ha posat com a exemple el creixement de Terrassa respecte de Sabadell, "a qui li ha passat la mà per la cara", i de Mollerussa respecte de Balaguer, "gràcies a l'autovia". Seguint amb el joc de comparacions, Tremosa ha contraposat "el lideratge" de Vic i Igualada -tots dos feus postconvergents- a la "posició subalterna" de la capital del Bages. "En comptes de posar 10 milions en aprofitar el talent de l'Eurocat a favor de l'empresa, els gasten en pedres del barroc", ha comentat.
El candidat Ramon Bacardit, per la seva part, ha promès que com a alcalde "tindré una postura inequívoca i insobornable" en la defensa de la necessitat de convertir en autovia el tram de la C-55 entre Manresa i Abrera. "Amb dos carrils per sentit", ha subratllat com si la seva formació no hagués tingut mai l'alcaldia de Manresa ni la presidència de la Generalitat.
Ramon Tremosa assegura que Aloy no pressionava a favor d'UManresa «per no molestar Aragonès»
L'exconseller d'Empresa i Coneixement contraposa "el lideratge" de Vic i Igualada a la "posició subalterna" de la capital del Bages
ARA A PORTADA
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
-
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Pere Fontanals
-
El Passatge del Terror tornarà a l'Anònima amb una experiència immersiva plena de misteri Pere Fontanals
-
Carles Pachon i Marta Valero protagonitzaran dos recitals de veu i piano al Teatre Conservatori Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 14 de març de 2023 a les 21:58
Actualitzat el 15 de març de 2023 a les 18:07
Et pot interessar
-
Política
Els cims del Bages s'il·luminen per recordar els vuit anys de la proclamació de la República
-
Política
El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027
-
Política
Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República
-
Política
De la ZBE a la «pujada d'impostos»: la marxa lenta que no arrenca a Manresa
-
Política
Cardona presenta un projecte de 12,5 milions per transformar i revitalitzar el seu nucli antic
-
Política
Gaià rep un estudi per dotar de connectivitat d'alta capacitat les masies del municipi
