L'exconseller i actual vicesecretari general de Prospectiva i Agenda 2030 d'ERC, Raül Romeva, presentarà aquest dimarts a les 7 de la tarda el seu llibre A l'altra banda del mur a l'Espai Òmnium de Manresa. La regidora d'Acció i Inclusió Social de l'Ajuntament de Manresa, Mariona Homs, serà l'encarregada de conduir l'acte.
La presentació del llibre s'inclou dins de l'itinerari que l'exconseller farà dimarts per la comarca del Bages i que forma part de les visites que Romeva fa a entitats i associacions del territori català per conèixer projectes i iniciatives en el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030.
Raül Romeva presentarà aquest dimarts a Manresa «A l'altra banda del mur»
Política
La regidora d'Acció i Inclusió Social de l'Ajuntament de Manresa, Mariona Homs, serà l'encarregada de conduir l'acte
ARA A PORTADA
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
Publicat el
20 de juny de 2022 a
les 17:10
Actualitzat el
20 de juny de 2022 a les
17:18
Et pot interessar
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
