Aquest dijous 21 d'octubre a les 20:30h a la Biblioteca Municipal de Navàs es presentarà el projecte de l'associació Reagrupament Independentista. L'acte anirà a càrrec de David Vinyals.
Inauguració de nou local
Aquest divendres 22 a les 20:00h Reagrupament independentista del Bages estrenarà Seu Social a Manresa. El local és situat al carrer Circumval'lació, n. 9-11, 1r.
L'acte comptarà amb els parlaments de Carles Móra (alcalde d'Arenys de Munt) i la historiadora Sandra Lomas.
També cal dir que el proper diumenge 24 a les 11h. Reagrupament Bages serà present a la Fira de la Coca i el mató de Monistrol de Montserrat.
Reagrupament Bages inaugura local a Manresa
Aquesta setmana també es presentaran a Navàs i seran a la Fira de la Coca i el Mató de Monistrol de Montserrat
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’octubre de 2010 a
les 18:49
Et pot interessar
-
Política
«S'hauria d'inaugurar un espai esportiu, no una placa»: la CUP no va a l'acte de la Pista Castell
-
Política
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Política
Junts Manresa denuncia que els nous carrers del Guimerà incompleixen la normativa per a cecs
-
Política
Manresa prem l'accelerador pel nou pavelló del Congost amb l'objectiu de licitar-lo al setembre
-
Política
El microbús del Centre Històric es posarà en marxa el 15 de juny
-
Política
Junts Manresa condemna l'agressió racista i rebutja «l'assenyalament polític»
