Ciutadans en pes començarà la campanya electoral a les municipals, a les europees i, per a ells també, en la majoria de comunitats autònomes, visitant Manresa aquest divendres per reunir-se amb associacions de la Guàrdia Civil (AUGC, ASES-GC, AEGC y APROG).
La visita estarà encapçalada pel president del partit, Albert Rivera, i que estarà acompanyat per la portaveu nacional, Inés Arrimadas, el portaveu en el Parlament de Catalunya, Carlos Carrizosa, i per la diputada en el Parlament i portavoz en el Senat, Lorena Roldán.
Els principals polítics de la formació no faran cap acte obert tot i que a les 12.40h han convocat la premsa a la plaça Sant Domènec.
Rivera i Arrimadas iniciaran la campanya a Manresa reunint-se amb la Guàrdia Civil
Serà aquest divendres al migdia i també els acompanyaran Carlos Carrizosa i Lorena Roldán
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat Pere Fontanals
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
Publicat el
09 de maig de 2019 a
les 21:51
Actualitzat el
09 de maig de 2019 a les
22:10
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
-
Política
El govern de Manresa nega irregularitats en la recollida del cartró davant les crítiques sindicals
-
Política
El PSC ratifica David Vargas com a alcaldable d'Artés i impulsa una candidatura oberta
-
Política
El govern de Manresa destina 4.600 euros a la jornada d'Urdangarin
