El candidat a l'alcaldia de Manresa, Xavier Rubio, ha participat aquest matí en l'acte central dels ecosocialistes al Mercat de les flors de la ciutat de Barcelona. Rubio ha intervingut, juntament amb d'altres caps de llista de les capitals i les principals ciutats de Catalunya, d'entre les que destaca, també, la cap de llista de Sant Fruitós, Lídia Giménez. Joan Herrera i Jordi Miralles també han estat presents en les diferents intervencions.
Rubio ha explicat les seves propostes econòmiques, sempre al servei de les persones, de la societat i del medi ambient, i ho ha exemplificat amb un dels projectes com el Viver d'Empreses d'economia social i cooperativa que actualment ja està en funcionament a Manresa. L'alcaldable ha explicat que des de la seva candidatura es buscarà intensificar l'estratègia per sortir de la crisi, amb la creació d'ocupació i activitat econòmica com a principals prioritats.
"Si no és ara, quan?", ha exclamat Rubio. "Amb la indignació no n'hi ha prou, és el moment de passar a l'acció", ha afegit el candidat. L'alcaldable ha explicat que durant els propers anys ICV-EUiA a Manresa intensificarà l'oferta d'espai, assessorament i impuls, finançament i formació per crear més cooperatives i empreses en sectors com els serveis a les persones, instal·lacions d'energies alternatives, lleure i esport o inserció per a la inclusió social, entre moltes altres.
Per ICV-EUiA de Manresa, el canvi de model en la formació pràctica és una gran prioritat, a més de l'acreditació de competències professionals i que això és possible fer-ho, com ja s'ha demostrat a la ciutat, amb concertació amb els agents socials i econòmics. Una de les principals propostes és la formació i orientació per a l'èxit escolar i laboral juvenil i per això es reforçarà el Taller municipal de transició Escola-Treball, amb l'oferta mínima per a 500 joves cada any, i l'oferta en la formació d'aprenentatge competencial i pràctic, per a 2.000 persones cada any.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
15 de maig de 2011 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Política
Aliança Catalana tria Sílvia Cubo com a cap de llista de l'extrema dreta a Manresa
-
Política
Santpedor licita per 1,36 milions d'euros les obres de renovació de Cal Llovet
-
Política
ERC Sant Fruitós reclama de nou explicacions per l'avaria de la climatització de la residència
-
Política
ERC reclama al Govern espanyol que identifiqui els immobles estatals sense ús al Bages
-
Política
Mònica Castellà serà la candidata d'Aliança Catalana a l'alcaldia de Navarcles
-
Política
Havaneres, ofrena floral i missa a la Diada Nacional de Monistrol de Montserrat
