L'exconseller de Territori Josep Rull ha reingressat a la presó de Lledoners, a Sant Joan de Vilatorrada (el Bages), després d'haver obtingut el permís per sortir del centre penitenciari únicament per veure el seu fill menor d'edat, que s'ha sotmès a una operació.
Segons ha informat la Secretaria de Mesures Penals, Reinserció i Atenció a la Víctima, Rull ha retornat al centre passades les 18.00 hores, després de veure el seu fill abans i després de la intervenció quirúrgica. Ha sortit del centre a les 6.30 hores.
El permís extraordinari li va ser concedit fa un mes pel Tribunal Suprem. Llavors, els magistrats van detallar que la sortida s'havia de cenyir als horaris de la presó, i que s'havien de portar a terme "les mesures de seguretat necessàries per al desplaçament a l'hospital, permanència amb custòdia i reintegrament" a la presó. També van advertir els Mossos d'Esquadra que evitessin que la sortida tingués "un altre objecte diferent a l'autoritzat".
Des que està empresonat preventivament, Rull ha pogut sortir de la presó amb l'aval del Suprem en dues ocasions anteriors per assistir a proves diagnòstiques realitzades al menor. Aquestes sortides van ser autoritzades sobre la base del reglament penitenciari que preveu la sortida de les instal·lacions per motius humanitaris, entre ells una malaltia d'un familiar directe, per un temps a establir i sota mesures de seguretat.
Rull torna a la presó de Lledoners després de l'operació del seu fill
L'exconseller de Territori ha reingressat al centre penitenciari després de les 18.00 hores
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2019 a
les 19:07
Actualitzat el
20 d’agost de 2019 a les
19:20
Et pot interessar
-
Política
El ple de Manresa referma el compromís amb el bon tracte a la infància
-
Política
«Jugueu brut»: forta enganxada entre la CUP i Junts al ple de Manresa pels actes vandàlics del 8-M
-
Política
El ple de Manresa aprova una moció de la USTEC de suport a la vaga educativa
-
Política
Expulsen la regidora de Vox del ple de Manresa
-
Política
Vox recorre als tribunals la zona de baixes emissions de Manresa
-
Política
Fem Manresa torna a reclamar la creació del Servei d'Atenció a Homes per prevenir violències masclistes
