L'exconseller de Territori Josep Rull ha reingressat a la presó de Lledoners, a Sant Joan de Vilatorrada (el Bages), després d'haver obtingut el permís per sortir del centre penitenciari únicament per veure el seu fill menor d'edat, que s'ha sotmès a una operació.
Segons ha informat la Secretaria de Mesures Penals, Reinserció i Atenció a la Víctima, Rull ha retornat al centre passades les 18.00 hores, després de veure el seu fill abans i després de la intervenció quirúrgica. Ha sortit del centre a les 6.30 hores.
El permís extraordinari li va ser concedit fa un mes pel Tribunal Suprem. Llavors, els magistrats van detallar que la sortida s'havia de cenyir als horaris de la presó, i que s'havien de portar a terme "les mesures de seguretat necessàries per al desplaçament a l'hospital, permanència amb custòdia i reintegrament" a la presó. També van advertir els Mossos d'Esquadra que evitessin que la sortida tingués "un altre objecte diferent a l'autoritzat".
Des que està empresonat preventivament, Rull ha pogut sortir de la presó amb l'aval del Suprem en dues ocasions anteriors per assistir a proves diagnòstiques realitzades al menor. Aquestes sortides van ser autoritzades sobre la base del reglament penitenciari que preveu la sortida de les instal·lacions per motius humanitaris, entre ells una malaltia d'un familiar directe, per un temps a establir i sota mesures de seguretat.
Rull torna a la presó de Lledoners després de l'operació del seu fill
Política
L'exconseller de Territori ha reingressat al centre penitenciari després de les 18.00 hores
ARA A PORTADA
-
Societat El pic de la tercera onada de calor dispara el risc d'incendis Arnau Urgell i Vidal | Marc Orts i Cussó
-
Cultura i Mitjans L'Alternativa busca blindar-se com a patrimoni immaterial davant la pressió judicial de Cal Jorba Pere Fontanals
-
Successos L'incendi de Rubió s'ha iniciat a Castellfollit de Boix, segons els Agents Rurals Redacció
-
-
Cultura i Mitjans Estel Blay serà la pregonera institucional de la Festa Major de Manresa 2026 Redacció
Publicat el
20 d’agost de 2019 a
les 19:07
Actualitzat el
20 d’agost de 2019 a les
19:20
Et pot interessar
-
Política
Fem Manresa demana retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català
-
Política
El grup Nacionalista proposa que el futur Nou Congost sigui la seu de les seleccions catalanes de bàsquet
-
Política
La prova sísmica de la nova seu de la Generalitat a Manresa es completa sense incidències
-
Política
Sant Salvador de Guardiola s'adhereix a la moció per aturar la tramitació del Plater
-
Política
El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost
-
Política
Junts lamenta que el nou pavelló del Congost no estarà en servei fins al 2030-31
