La transformació de la plaça Onze de Setembre en un refugi climàtic i l'arranjament d'un tram del camí GR4 que va fins a Can Nogueres i Sant Pere de Vallhonesta han estat les dues propostes guanyadores de les votacions del pressupost participatiu 2022 de Sant Vicenç de Castellet. El consistori ha registrat un total de 824 votacions, 123 de les quals han estat presencials, i la majoria s'han fet a través d'internet.
[intext1]
[h3]Pressupost de 30.000 euros[/h3]
La transformació de la plaça Onze de Setembre en un espai més confortable per combatre la calor amb la instal·lació d'un refugi climàtic amb nova vegetació i espais d'ombra (20.000 euros) i l'arranjament d'un tram del sender GR4 que fa de drecera fins a Can Nogueres i Sant Pere de Vallhonesta, amb la renovació de la senyalització i la instal·lació d'una escultura al mirador de Sant Bernat (10.000 euros), sumen un total de 30.000 euros, la partida prevista per l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet en el marc del pressupost participatiu d'aquest any. La proposta guanyadora ha estat presentada per l'AMPA de l'Escola Sant Vicenç, mentre que la segona idea més votada ha estat iniciativa del Centre Excursionista.
Del total de 824 votacions comptabilitzades, 345 han estat pel refugi climàtic, 245 per l'arranjament del camí GR4, 223 per la col·locació d'elements d'ombra al camp de futbol municipal, 152 per a la instal·lació d'un rocòdrom a l'interior d'una instal·lació esportiva i 54 per a l'adquisició d'un escenari mòbil.
[intext2]
L'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha volgut agrair l'elevada participació ciutadana i l'interès dels veïns per participar al pressupost participatiu 2022 a través del qual es podran executar els dos projectes més votats durant els pròxims mesos.
Sant Vicenç de Castellet fa públic el resultat del pressupost participatiu
Les propostes guanyadores han estat la transformació de la plaça Onze de Setembre en un refugi climàtic i l'arranjament d'un tram del camí GR4 a Sant Pere de Vallhonesta
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de setembre de 2022 a
les 19:33
Et pot interessar
-
Política
El ple de Manresa aprova una moció de la USTEC de suport a la vaga educativa
-
Política
Vox recorre als tribunals la zona de baixes emissions de Manresa
-
Política
Fem Manresa torna a reclamar la creació del Servei d'Atenció a Homes per prevenir violències masclistes
-
Política
Junts proposarà al ple que l'Estat cedeixi a Manresa els pisos de la Sareb
-
Política
Sant Fruitós de Bages tanca el 2025 amb un romanent net de prop de 2 milions d'euros
-
Política
L'Ajuntament de Manresa tanca el 2025 amb un romanent de 7,5 milions
