Sant Vicenç de Castellet manté la commemoració de la Diada Nacional de Catalunya a la Plaça de l'Onze de Setembre. L'Ajuntament organitza l'acte institucional i cultural d'aquest divendres a partir de les 11 del matí, que inclourà l'ofrena floral. Una cinquantena d'entitats socials, esportives, culturals i polítiques del municipi participaran de l'acte que requereix inscripció prèvia.
L'accés a l'interior de la plaça estarà controlat per garantir el compliment de les mesures de prevenció i seguretat en relació a la situació de pandèmia actual. En aquest sentit, s'ha suspès la concentració i l'esmorzar previ que tenia lloc cada any a la plaça de l'Ajuntament.
Inscripció d'entitats
Totes les entitats que vulguin participar a l'ofrena floral s'han d'inscriure a través del correu electrònic cultura@svc.cat o bé trucant a l'OAC (93 693 06 11).
Sant Vicenç de Castellet manté la Diada a la Plaça de l'Onze de Setembre
L'acte institucional i cultural i l'ofrena floral tindran control d'accés per respectar les mesures de prevenció i seguretat
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de setembre de 2020 a
les 10:52
Actualitzat el
09 de setembre de 2020 a les
10:57
Et pot interessar
-
Política
Una cinquantena de persones es concentren a Manresa en suport a la Flotilla
-
Política
Sant Fruitós presenta el POUM al Consell Assessor Urbanístic abans de la seva aprovació
-
Política
Manresa tornarà a mobilitzar-se aquest 1 de Maig
-
Política
Aliança Catalana ja té cap de llista per al segon municipi del Bages
-
Política
Èxit d'assistència a la presentació del Pla de Barris del Centre Històric de Manresa
-
Política
El FNC es rearma a Manresa i marca distàncies amb Aliança Catalana: «No volem fer sabó de ningú»
