L'Ajuntament de Santa Maria d'Oló aprovarà, per unanimitat, al Ple d'aquest divendres una moció per donar suport a una consulta popular per la independència de Catalunya. La proposta compta amb el suport dels 9 regidors, 7 d'ERC i 2 de CiU, tal com ha explicat l'alcalde de Santa Maria d'Oló, Ramon Vilar. Serà el quart ajuntament del Bages que aprova una moció en aquest sentit després de Calders, Moià i Navàs. Properament també s'aprovaran mocions a L'Estany, Santpedor i Sant Feliu Sasserra que compten amb majoria absoluta republicana i altres poblacións del Bages amb altres majories, entre les que hi ha Manresa, estan pendents de les converses entre grups.
Santa Maria d'Oló serà avui, divendres, la propera en apuntar-se a les consultes
El ple de l'Ajuntament d'avui aprovarà per unanimitat una moció de suport a una consulta popular d'autodeterminació
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat Pere Fontanals
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
Publicat el
25 de setembre de 2009 a
les 16:28
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
-
Política
El govern de Manresa nega irregularitats en la recollida del cartró davant les crítiques sindicals
-
Política
El PSC ratifica David Vargas com a alcaldable d'Artés i impulsa una candidatura oberta
-
Política
El govern de Manresa destina 4.600 euros a la jornada d'Urdangarin
