Dissabte vinent, dia 26, el grup municipal de Solidaritat Catalana per la Independència (SI) de Manresa durà a terme el procés participatiu ciutadà "Imagina Manresa".
El desenvolupament de l'activitat consisteix a reunir el màxim nombre de manresans i manresanes perquè expressin les seves queixes i propostes amb relació als diversos àmbits del municipi. L'objectiu de la trobada és, doncs, recollir i vehicular tot allò que la ciutadania veu com a prioritari i necessari i, d'aquesta manera, incorporar-ho al programa municipal que SI Manresa està acabant d'elaborar per a les eleccions municipals del 22 de maig.
L'acte tindrà lloc a les 17 h als locals del CPI (Passeig de Pere III, núm. 18, 4a planta). SI busca la màxima implicació de tots els manresans i manresanes perquè és fonamental i imprescindible per detectar els punts febles i aportar millores a la nostra ciutat.
Solidaritat Catalana comença el procés participatiu «Imagina Manresa»
Aquest dissabte a les 5 de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de març de 2011 a les 20:13
Et pot interessar
-
Política Prop de mil veïns de Moià reclamen votar sobre l'ampliació de l'escorxador i la planta de biogàs
-
Política Desallotgen un edifici ocupat al carrer Barreres de Manresa per risc estructural
-
Política Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell
-
Política Nova C-59 entre Moià i Sant Feliu: més segura, connectada i sostenible
-
Política Baixen dràsticament les denúncies per mal ús dels contenidors tancats a Sant Fruitós
-
Política «Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics»