Dissabte vinent, dia 26, el grup municipal de Solidaritat Catalana per la Independència (SI) de Manresa durà a terme el procés participatiu ciutadà "Imagina Manresa".
El desenvolupament de l'activitat consisteix a reunir el màxim nombre de manresans i manresanes perquè expressin les seves queixes i propostes amb relació als diversos àmbits del municipi. L'objectiu de la trobada és, doncs, recollir i vehicular tot allò que la ciutadania veu com a prioritari i necessari i, d'aquesta manera, incorporar-ho al programa municipal que SI Manresa està acabant d'elaborar per a les eleccions municipals del 22 de maig.
L'acte tindrà lloc a les 17 h als locals del CPI (Passeig de Pere III, núm. 18, 4a planta). SI busca la màxima implicació de tots els manresans i manresanes perquè és fonamental i imprescindible per detectar els punts febles i aportar millores a la nostra ciutat.
Solidaritat Catalana comença el procés participatiu «Imagina Manresa»
Aquest dissabte a les 5 de la tarda
ARA A PORTADA
-
Cues des de la matinada a Manresa pel procés extraordinari de regularització d'estrangers Pere Fontanals
-
-
Denuncien la mort de vint arbres al peu de la Seu per un nou vessament del col·lector de salmorres Pere Fontanals
-
Callús denunciarà les «accions vandàliques» i les barricades durant la protesta contra ICL Pere Fontanals
-
Publicat el
24 de març de 2011 a
les 20:13
Et pot interessar
-
Política
«Posem el conflicte amb ICL sobre la taula perquè comencin a passar coses»
-
Política
L'acampada contra ICL preveu una assistència històrica
-
Política
El Consell Comarcal del Bages rep el Segell Infoparticipa per la seva transparència
-
Política
La CUP acusa Junts de «victimisme» en el debat per l'atac del 8-M a la seva seu de Manresa
-
Política
La C-55 sud serà autovia el 2030
-
Política
Dani Mauriz optarà a renovar l'alcaldia per Junts a Sant Vicenç el 2027
