Teresa Puigbò Fàbrega ha estat escollida com a cap de llista pel Partit Demòcrata Europeu Català (PDeCAT) per Artés per a les eleccions municipals del maig del 2019.
Puigbò, és cap d'àrea de gestió acadèmica a l'Escola Universitària Politècnica de Manresa. Molt vinculada a la vida del poble, va ser presentadora i col·laboradora a la televisió d'Artés i també presidenta del Futbol Club Artés.
La seva candidatura, a través d'un procés obert de primàries, ha estat validada pel partit, per unanimitat dels associats i les associades. A l'assemblea hi ha assistit, a més de la presidenta comarcal Ivet Castaño, el coordinador organitzatiu del partit, en David Bonvehí.
Puigbò ha explicat que la seva implicació al poble i il·lusió per un projecte engrescador i renovador l'ha fet decidir a fer el pas per liderar el partit al municipi, tot aspirant que també ho pugui fer al govern d'Artés.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Josephine», de Beth de Araújo, guanya el premi al millor llargmetratge del Clam 2026 Pere Fontanals
-
-
Política Sant Fruitós de Bages aprova unes ordenances fiscals amb una pujada general del 4,3% Pere Fontanals
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
Publicat el
20 de maig de 2018 a
les 22:42
Actualitzat el
20 de maig de 2018 a les
22:45
Et pot interessar
-
Política
Manresa escollirà per sorteig les 738 persones que formaran part de les meses electorals
-
Política
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d'euros per al 2027
-
Política
El Parlament aprova garantir el servei de cateterisme 24 hores a Manresa
-
Política
Una nova assemblea de Sant Vicenç obre el debat sobre la presència ultra als municipis
-
Política
Els alcaldes del Bages reclamen més recursos policials i rebutgen l'ús polític del crim de Manresa
-
Política
Avenç Nacionalista constitueix l'executiva local de Manresa
