Glòria Torner va presentar a la Junta General d'aquest dijous dia 3 de novembre la seva dimissió com a presidenta del Consorci de Formació i Iniciatives del Bages Sud per problemes de salut que fan que no pugui complir de la manera que ella voldria en l'actual procés de tancament del consorci segons ha manifestat a Manresainfo.cat. Cal recordar que en aquests moments el consorci format pels Ajuntaments de Castellgalí, Marganell, Castellbell i el Vilar, el Pont de Vilomara i Rocafort, Sant Vicanç de Castellet i Monistrol de Montserrat ha iniciat els tràmits per al seu tancament definitiu que segons aquestes fonts s'intentarà fer abans de finalitzar l'any. El principal problema en aquests moments és aconseguir, via Diputació o Generalitat, els diners per a liquidar les nòmines que es deuen als treballadors i les seves indemnitzacions.
Torner plega de presidenta del Consorci del Bages Sud
Per problemes de salut. Continuarà a la Junta fins que l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet no li nomeni un substitut
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de novembre de 2011 a
les 19:06
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
