Glòria Torner va presentar a la Junta General d'aquest dijous dia 3 de novembre la seva dimissió com a presidenta del Consorci de Formació i Iniciatives del Bages Sud per problemes de salut que fan que no pugui complir de la manera que ella voldria en l'actual procés de tancament del consorci segons ha manifestat a Manresainfo.cat. Cal recordar que en aquests moments el consorci format pels Ajuntaments de Castellgalí, Marganell, Castellbell i el Vilar, el Pont de Vilomara i Rocafort, Sant Vicanç de Castellet i Monistrol de Montserrat ha iniciat els tràmits per al seu tancament definitiu que segons aquestes fonts s'intentarà fer abans de finalitzar l'any. El principal problema en aquests moments és aconseguir, via Diputació o Generalitat, els diners per a liquidar les nòmines que es deuen als treballadors i les seves indemnitzacions.
Torner plega de presidenta del Consorci del Bages Sud
Per problemes de salut. Continuarà a la Junta fins que l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet no li nomeni un substitut
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de novembre de 2011 a
les 19:06
Et pot interessar
-
Política
ERC reivindica la feina feta perquè el nou CAP de Sant Fruitós sigui una realitat
-
Política
Junts acusa el govern de Manresa de no aclarir el destí del cartró reciclat
-
Política
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
-
Política
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa
-
Política
«Viure ens costa la vida»: neix una campanya que planteja la vaga general pel salari i l'habitatge
-
Política
Santpedor aprova la licitació del nou contracte del servei porta a porta
