Què ha de passar aquest 2019? Els anys precedents indiquen que els propers dotze mesos seran, un cop més, frenètics. Del judici contra el procés català al Tribunal Suprem, previst per a finals de gener, s'enllaçarà pràcticament amb el nou cicle electoral a l'Estat, marcat per l'ascens de la ultradreta i un paisatge incert per a Pedro Sánchez. El 2019 s'empeltarà de la incertesa del 2018, però donarà pistes més concretes sobre quin serà l'escenari polític dels propers anys, tant a Catalunya com a l'Estat.
Repassem els esdeveniments que condicionaran els pròxims mesos amb la vista posada, també, en el context internacional i en l'esportiu. Aquestes són les 20 claus de l'últim any d'una dècada marcada per la crisi econòmica mundial.
[seguiment2]428[/seguiment2]
Tot el que ha de passar el 2019: el nou any, en 20 claus
L'any que comença estarà marcat pel judici contra el procés al Suprem, el nou cicle electoral a l'Estat, els comicis europeus i efemèrides històriques
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
El cap de la Guàrdia Civil de Manresa a l'alcalde Cornet el 23-F: «A tu no et passarà res, ets bon noi» Redacció
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
Publicat el
01 de gener de 2019 a
les 20:02
Et pot interessar
-
Política
Sant Joan redueix un 57% el rebuig en la primera setmana amb el porta a porta
-
Política
La CUP inicia a Manresa la campanya Ara parla el País amb una enquesta popular
-
Política
Les Escodines acollirà el 12 de març la propera jornada de L'alcalde als barris
-
Política
El Bages i el Moianès concentren 84,6 milions als pressupostos: consulta les inversions
-
Política
Sant Vicenç de Castellet aprova la nova comissaria amb una inversió de 616.000 euros
-
Política
La consellera Núria Parlon visita Sant Joan de Vilatorrada per tractar qüestions de seguretat
