Navàs celebrarà aquest cap de setmana la seva segona Festa Major Alternativa Feminista amb tot un seguit d'actes que s'allargarà des del divendres 3 de febrer fins al dilluns, 6. El programa amb els actes, horaris i localitzacions es pot consultar en aquest enllaç. La primera edició de la Festa va tenir lloc el febrer de 2020, abans de l'esclat de la pandèmia,
Divendres a la tarda vespre hi haurà sessió de Tupper Sex, sopar de pinxos i música amb PD Pussy's. L'endemà dissabte els actes començaran al matí amb una xerrada no mixta sobre dones i drets laborals i una altra xerrada sobre la prostitució. Al migdia es farà una assemblea oberta pel 8-M i un dinar a base de paella vegana. A la tarda hi haurà bingo musical, ja al vespre, un espectacle de foc amb les Bruixes del Nord, i a la nit, festa amb música al Pavelló Blau.
Diumenge al migdia serà l'hora de la cercavila pels carrers de Navàs i un vermut musical. La Festa Major Alternativa Feminista de Navàs finalitzarà dilluns amb la projecció del film Persepolis.
La Festa Major Alternativa Feminista de Navàs és organitzada per La Feixa, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Navàs.
Tres anys després, torna la Festa Major Alternativa Feminista de Navàs
Aquesta segona edició es portarà a terme aquest cap de setmana amb actes des de divendres fins a dilluns
ARA A PORTADA
-
Els veïns de Moià, cridats a les urnes per si volen una planta de biogàs i ampliar l'escorxador Redacció
-
Marcel·lí Antúnez, de la Fura dels Baus, tancarà la campanya pel no a l'ampliació de l'escorxador de Moià Redacció
-
La família de Montse Careta denuncia un tracte desigual amb la manresana arran de la llibertat de Laiglesia Pere Fontanals
-
-
Manresa inicia la campanya de preinscripció escolar amb xerrades informatives a totes les zones Redacció
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 01 de febrer de 2023 a les 19:27
Actualitzat el 01 de febrer de 2023 a les 19:47
Et pot interessar
-
Política
Cardona aprova un pressupost per a 2026 de 7,3 milions amb més inversió en habitatge i espai públic
-
Política
L'Ajuntament de Sallent adquireix l'estructura del carrer Verge del Vilar
-
Política
És factible una Àrea Metropolitana de Manresa?
-
Política
Per un Moià Viu denuncia «traves municipals» a la consulta per l'ampliació de l'escorxador
-
Política
La policia de Manresa fa retirar la bandera palestina de la plaça Gispert
-
Política
Una xerrada sobre el biogàs continuarà el debat ciutadà pel model de poble que vol Moià
