Navàs celebrarà aquest cap de setmana la seva segona Festa Major Alternativa Feminista amb tot un seguit d'actes que s'allargarà des del divendres 3 de febrer fins al dilluns, 6. El programa amb els actes, horaris i localitzacions es pot consultar en aquest enllaç. La primera edició de la Festa va tenir lloc el febrer de 2020, abans de l'esclat de la pandèmia,
Divendres a la tarda vespre hi haurà sessió de Tupper Sex, sopar de pinxos i música amb PD Pussy's. L'endemà dissabte els actes començaran al matí amb una xerrada no mixta sobre dones i drets laborals i una altra xerrada sobre la prostitució. Al migdia es farà una assemblea oberta pel 8-M i un dinar a base de paella vegana. A la tarda hi haurà bingo musical, ja al vespre, un espectacle de foc amb les Bruixes del Nord, i a la nit, festa amb música al Pavelló Blau.
Diumenge al migdia serà l'hora de la cercavila pels carrers de Navàs i un vermut musical. La Festa Major Alternativa Feminista de Navàs finalitzarà dilluns amb la projecció del film Persepolis.
La Festa Major Alternativa Feminista de Navàs és organitzada per La Feixa, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Navàs.
Tres anys després, torna la Festa Major Alternativa Feminista de Navàs
Política
Aquesta segona edició es portarà a terme aquest cap de setmana amb actes des de divendres fins a dilluns
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
01 de febrer de 2023 a
les 19:27
Actualitzat el
01 de febrer de 2023 a les
19:47
Et pot interessar
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
