[municipalsinformacional]
Cent persones van omplir dissabte l'Auditori Ramon Mosella de l'escola municipal de música Musicant de Cardona per conèixer el nou equip que acompanya Ferran Verdejo a la candidatura del PSC a les eleccions municipals del 28 de maig.
La portaveu del PSC i candidata a l'alcaldia de Sant Joan de Vilatorrada, Elia Tortolero, va acompanyar el candidat i actual portaveu a l'Ajuntament de Cardona i al Consell Comarcal pel PSC, que va exposar els principals objectius i eixos del projecte.
Verdejo va anunciar que lligarà a l'alcaldia la regidoria d'Ocupació i Desenvolupament industrial, assenyalant que "actualment Comunicació està amb alcaldia. ERC aposta per la imatge principalment, i nosaltres per l'ocupació i el futur de Cardona". El candidat també va exposar la necessitat de fer arribar el canvi a Cardona, "Cardona no es mereix ser segon plat de ningú, Cardona està en un moment vital per al seu creixement i necessita un alcalde centrat 100% en la gestió municipal".
En conversa amb Tortolero, el candidat va anunciar una llista formada per quinze persones que combina experiència amb noves incorporacions que entren per primera vegada a la candidatura socialista. La llista està composta per Sílvia Fernández, Mari Acosta, Jordi Casas, Sonia Barco, Paco Romero, Laia Idigora, Àlex Soler, Maria Lasso, Juan Pérez, M. Àngels Gassó, Manuel Donaire, Olga García, Juan Corominas i M. Àngels Caparrós.
A l'acte de presentació de la llista també van assistir-hi l'alcalde de Castellgalí, Cristòfol Gimeno, i l'alcalde de Súria, Albert Coberó. Posteriorment a la presentació, els candidats van compartir amb els veïns diferents inquietuds i propostes que va acabar amb brindis de cava i coca per a tothom.
Un centenar de persones acompanyen Ferran Verdejo en la presentació de la llista del PSC a Cardona
Política
La portaveu del PSC i candidata a l'alcaldia de Sant Joan de Vilatorrada, Elia Tortolero, va acompanyar l'alcalde socialista durant l'acte
ARA A PORTADA
-
Economia Manresa té la mediana de renda més baixa del Bages: 19.950 euros per unitat familiar Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània tanca amb rècord de 1.262 professionals i 85 espectacles Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Judit Neddermann i el Trio Fortuny estrenen «Vora» al Kursaal amb la sala gran plena Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
-
Cultura i Mitjans Els Brodas Bros fusionen la dansa urbana amb la cultura popular a la Fira Mediterrània ACN
Publicat el
24 d’abril de 2023 a
les 18:34
Actualitzat el
24 d’abril de 2023 a les
18:40
Et pot interessar
-
Política
Avancem Junts promet que el nou pavelló del Congost serà una realitat «governi qui governi» a Madrid
-
Política
Quatre càrrecs municipals del Bages, a les llistes de Junts per a les eleccions espanyoles
-
Política
El FNC presenta Cristina Solano com a candidata a Manresa
-
Política
Anjo Valentí desmenteix Herms sobre la paralització de les obres del nou pavelló
-
Política
El govern de Sant Fruitós replica a ERC que el POUM s'ha treballat amb tots els grups
-
Política
El cardoní Ferran Verdejo, número 11 a la llista del PSC al Congrés per Barcelona
