El perpetu alcalde de Talamanca pel PDECat Josep Tarin presentarà aquest dimecres la seva renúncia al càrrec en el transcurs d'un ple extraordinari que ha convocat per al seu relleu, després de 19 anys en el càrrec. Tarín, però, no renunciarà a la seva acta de regidor, situació en la que es troba des de l'any 1987.
La renúncia de Tarín a l'alcaldia arriba després que en l'últim mandat hagi passat per una sèrie d'enrenous legals. Tal i com va avançar NacióManresa, l'octubre de l'any passat va ser condemnat per l'Audiència Provincial a un any i mig de presó per un delicte contra l'ordenació del territori. Els seus lletrats van recórrer aquesta condemna i es troben, ara mateix, pendents d'una revisió que ha de ser imminent.
En la seva proposta electoral va incidir que compartiria del mandat amb un altre regidor o regidora a mig termini, però igual que va fer amb el seu company de formació Valentí Junyent a la Diputació, el seu relleu s'ha demorat més enllà més enllà de la mitja legislatura.
Josep Tarín presentarà la seva renúncia en un ple extraordinari que està convocat per a aquest dimecres a les 8 del vespre a l'Ajuntament de Talamanca.
[noticia]99849[/noticia]
Un Josep Tarín investigat plega com a alcalde de Talamanca després de 19 anys
Presentarà la seva renúncia aquest dimarts quan encara es troba pendent del recurs que va presentar a la condemna d'1 anys i mig de presó per un delicte contra l'ordenació del territori
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juny de 2022 a les 18:58
Et pot interessar
-
Política Sant Fruitós estrena nova identitat corporativa amb un escut municipal simplificat
-
Política ERC Bages defensa el model d'immersió lingüística amb mocions coordinades als ajuntaments
-
Política Manresa planta cara a «Mundo Deportivo» per una notícia de clickbait feta amb IA
-
Política El cicle Junts s'explica arriba al Bages amb una trobada a Manresa
-
Política Boicot al Nou Congost: les penyes del Baxi Manresa demanen suspendre el partit amb el Hapoel pel genocidi a Gaza
-
Política Súria commemora l'Onze de Setembre amb la pujada a la Torre i un manifest per la cohesió