El perpetu alcalde de Talamanca pel PDECat Josep Tarin presentarà aquest dimecres la seva renúncia al càrrec en el transcurs d'un ple extraordinari que ha convocat per al seu relleu, després de 19 anys en el càrrec. Tarín, però, no renunciarà a la seva acta de regidor, situació en la que es troba des de l'any 1987.
La renúncia de Tarín a l'alcaldia arriba després que en l'últim mandat hagi passat per una sèrie d'enrenous legals. Tal i com va avançar NacióManresa, l'octubre de l'any passat va ser condemnat per l'Audiència Provincial a un any i mig de presó per un delicte contra l'ordenació del territori. Els seus lletrats van recórrer aquesta condemna i es troben, ara mateix, pendents d'una revisió que ha de ser imminent.
En la seva proposta electoral va incidir que compartiria del mandat amb un altre regidor o regidora a mig termini, però igual que va fer amb el seu company de formació Valentí Junyent a la Diputació, el seu relleu s'ha demorat més enllà més enllà de la mitja legislatura.
Josep Tarín presentarà la seva renúncia en un ple extraordinari que està convocat per a aquest dimecres a les 8 del vespre a l'Ajuntament de Talamanca.
[noticia]99849[/noticia]
Un Josep Tarín investigat plega com a alcalde de Talamanca després de 19 anys
Política
Presentarà la seva renúncia aquest dimarts quan encara es troba pendent del recurs que va presentar a la condemna d'1 anys i mig de presó per un delicte contra l'ordenació del territori
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juny de 2022 a
les 18:58
Et pot interessar
-
Política
ERC Bages aplega un centenar llarg de persones a Cardona per reivindicar el treball municipal
-
Política
Manresa descarta revisar la ubicació dels contenidors propers a façanes
-
Política
«És més fàcil lluitar ara contra l'extrema dreta que quan arribin al poder»
-
Política
L'infrahabitatge en plantes baixes es queda sense radiografia d'urgència a Manresa
-
Política
El ple rebutja la moció de Fem Manresa sobre dinamitzadors lingüístics als patis de les escoles
-
Política
Manresa aprova les bases dels ajuts de gairebé sis milions per rehabilitar el Centre Històric
