Àngel Sáez, regidor de Tecnologies, Infància i Joventut pel PSC a Sant Joan de Vilatorrada, va ser identificat aquest dissabte a la tarda en un bar del poble que incomplia l'horari. El regidor es trobava pels voltants de les 17.30 hores a l'interior del bar Avenida segons ha pogut saber NacióManresa i ha confirmat a l'ACN l'alcalde, Jordi Solernou (AxSJ), amb qui comparteix govern el PSC.
Tres patrulles de la Policia Local i Mossos es van desplaçar al lloc alertades que hi havia gent consumint a l'interior i van sorprendre una desena de persones dins l'establiment, entre les quals el regidor del PSC. Tothom va ser identificat i també es va denunciar l'establiment per incomplir les restriccions d'obertura. La cap del PSC local, Elia Tortolero, ha afirmat a NacióManresa que "va ser un dinar que es va allargar, però en cap cas va ser una festa". En canvi, Solernou ha assegurat que demanarà explicacions a l'infractor: "Això no pot quedar així".
"Estic pendent de poder contactar amb ell. No es tracta d'un fet anecdòtic", ha continuat Solernou, que considera que els regidors del consistori no poden incomplir les restriccions "en aquest context de pandèmia sanitària".
El PSC rebaixa l'incident i el situa abans de les 4 de la tarda
La versió explicada per l'alcalde contrasta amb la que la segona tinent d'alcaldia del PSC, Elia Tortolero, ha donat a NacióManresa, que ha rebaixat l'incident i ha assegurat que els fets es van produir abans de les 16.00 hores. Segons Tortolero, Sáez va entrar al bar Avenida cap a les 15.10 hores i va consumir fins a les 15.30 quan l'establiment va tancar. A les 15.40 hores va pagar i va sortir del local, trobant-se amb els agents.
[plantillacoronavirus]
Un regidor del PSC de Sant Joan, identificat per la policia en un bar del poble dissabte ben entrada la tarda
Política
L'alcalde, Jordi Solernou, demanarà explicacions a l'infractor: "Això no pot quedar així"
ARA A PORTADA
-
Política L'esquerra independentista formalitza l'adquisició del nou Casal Alimara a Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues de Manresa signen la seva millor actuació al Concurs de Castells de Tarragona Pere Fontanals
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
Publicat el
31 de gener de 2021 a
les 16:39
Et pot interessar
-
Política
«Carles Vilajosana estava als antípodes del que significa Aliança Catalana»
-
Política
L'alcalde de Girona visita Manresa i comparteix experiències i reptes municipals amb Aloy
-
Política
Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa
-
Política
Enric Terencio, candidat del PSC a l'alcaldia de Moià a les eleccions de 2027
-
Política
El FNC disputarà a Aliança Catalana el vot d'extrema dreta a Manresa amb Cristina Solano
-
Política
ERC Bages aplega un centenar llarg de persones a Cardona per reivindicar el treball municipal
