El PSC de Cardona va celebrar divendres passat una assemblea oberta que va comptar amb una cinquantena de persones, per explicar i posar en valor la tasca del grup municipal socialista a l'Ajuntament de Cardona.
El seu portaveu i diputat al Congrés, Ferran Verdejo, juntament amb els regidors Mari Acosta, Jordi Casas i Sònia Barco, van explicar el conjunt de propostes i reivindicacions presentades pel grup municipal durant aquest quasi primer any de mandat.
Les diferents aportacions en inversions als pressupostos municipals d'enguany, la reclamació d'una política d'habitatge valenta, la millora de la seguretat al municipi, i la necessària millora en neteja viària van ser els principals temes que van sorgir a l'assemblea oberta.
Una cinquantena de persones assisteixen a una assemblea oberta del PSC de Cardona
Van explicar el conjunt de propostes i reivindicacions presentades pel grup municipal durant aquest quasi primer any de mandat
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de març de 2024 a
les 12:18
Actualitzat el
25 de març de 2024 a les
12:27
Et pot interessar
-
Política
Sant Joan recupera els pressupostos participatius per decidir inversions del 2027
-
Política
«S'hauria d'inaugurar un espai esportiu, no una placa»: la CUP no va a l'acte de la Pista Castell
-
Política
Vox legitima l'agressió racista de Manresa amb una plantada al ple municipal
-
Política
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Política
Junts Manresa denuncia que els nous carrers del Guimerà incompleixen la normativa per a cecs
-
Política
Manresa prem l'accelerador pel nou pavelló del Congost amb l'objectiu de licitar-lo al setembre
