Els candidats de la CUP d'Artés a dalt de l'escenari. Foto: CUP
Unes cent cinquanta persones han assistit a l'acte central de campanya que la CUP Artés ha realitzat diumenge al Casal Artesenc. Els sis primers de la llista han presentat a grans trets les propostes de les diferents àrees del programa electoral amb què la CUP es presenta per primera vegada a les eleccions municipals d'Artés. Les intervencions s'han intercalat amb la projecció dels diferents vídeos elaborats per la campanya i l'actuació del cantautor artesenc Apagas.
L'acte ha acabat amb el discurs del cap de llista de la CUP d'Artés, Ernest Clotet, on ha parlat de participació, dels eixos principals del programa de la CUP. Per la CUP, la participació "és un eix transversal que cal tenir en compte des de totes les regidories existents, on es puguin discutir, per exemple, quines infraestructures o obres cal tirar endavant, evitant casos com la remodelació del Passeig Diagonal". També ha parlat de la importància de l'accés a la informació municipal que han de poder tenir tots els artesencs i artesenques, denunciant la falta d'un debat entre els diferents grups polítics per culpa del veto que el grup municipal de Convergència i Unió ha posat a un possible debat televisat.
Clotet també ha respòs a les acusacions fetes també des de la formació convergent, on aquesta ja dona per suposat un pacte tripartit entre els partits d'esquerres. Clotet ha dit que "la CUP defensa un programa i defensarà les seves propostes global o puntualment, deixant clar que el que interessa és el què i el com, sense importar amb qui es pugui pactar". Per acabar ha demanat el vot per a poder tenir "un ajuntament transparent, innovador i respectuós amb el medi i els vilatans d'un poble que mereix una alternativa econòmica, social i mediambiental des de l'esquerra transformadora que representa la CUP".
Unes 150 persones a l'acte central de la CUP a Artés
"La CUP pactarà global o puntualment, i depenent del què i del com, no pas del qui" en al·lusió a l'acusació de CiU alertant d'un pacte d'esquerres
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de maig de 2011 a
les 21:09
Et pot interessar
-
Política
Castellbell i el Vilar millora la seguretat del Casino Burés
-
Política
«Assetjament polític»: Ramon Bacardit denuncia una cacera de bruixes a Manresa
-
Política
El soterrament dels FGC a l'entrada de Manresa continua sense calendari d'obres
-
Política
«La desintegració de l'Estat espanyol és inevitable: serà el 2029»
-
Política
Castellbell s'afegeix al front municipal per resoldre els dèficits de les urbanitzacions
-
Política
Fiscalia demana l'arxiu de la causa contra l'exregidor de la CUP de Santpedor Aniol Vila
