Segons una informació apareguda al Regió7 d'avui dissabte, Unió de Manresa hauria proposat en segon o tercer ordre de la seva quota a la llista de CiU la gerent de TLB Grup, Olga Sánchez, per a concórrer a les properes eleccions municipals de la capital del Bages. Segons l'acord existent entre CDC i UDC a l'hora de composar les llistes, els democristians tenen reservades les places 4, 8, 12, 16, 20 i 24 de la llista. La posició número 4, la primera a la que té opció Unió, sembla que anirà ocupada per l'actual regidor Miquel Davins i el debat entraria per les següents 8 i 12, on la formació de Duran i Lleida proposa la gerent de TLB Grup, Olga Sánchez.
TLB Grup és el grup de comunicació format per Canal Català de TV, Styl FM de ràdio i El Setmanari que després de la seva etapa en paper ara es pot seguir a nivell digital. La possible incorporació de Sánchez a la llista en una posició de possible sortida –actualment CiU té 8 regidors al ple i els indicatius marquen una previsió d'ascens- no ha caigut massa bé a Convergència que, malgrat tot, ha tancat files i ha volgut mostrar que és un tema intern que s'haurà de debatre en les reunions programades pels propers dies.
En la mateixa informació també s'assenyala la més que segura incorporació de Francesc Santasusana a la llista de Valentí Junyent, en aquest cas a través de CDC, després que el propietari de la corredoria d'assegurances, en aquest cas sí, hagi confirmat que no incorre en conflicte d'interessos per incorporar-se a la llista de CiU.
Unió proposa la gerent de TLB Grup per a la llista de CiU Manresa
Política
La proposta que no és ben rebuda per CDC seria que Olga Sánchez anés en una posició de sortida
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
26 de març de 2011 a
les 11:08
Et pot interessar
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
-
Política
Callús s'oposa per unanimitat a la planta de biogàs prevista a Sant Mateu de Bages
-
Política
El ple de Sant Vicenç aprova per unanimitat una moció d'ERC contra la intimidació política
-
Política
Un ciberatac obliga a ajornar el ple de Moià que havia de debatre l'ampliació del polígon d'El Prat
