Divendres, dia 25, Solidaritat Catalana per la Independència farà un dels darrers actes de campanya a Cardona. Serà a dos quarts de 6 de la tarda, al Firabar (plaça de la Fira, 9) i consistirà en un cafè-tertúlia amb Uriel Bertran, número tres de la coalició i un dels impulsors del moviment, juntament amb Joan Laporta i Alfons López Tena.
Aquest serà l'últim acte electoral d'Uriel Bertran abans de l'acte final de campanya, al Palau de Congressos de Catalunya (a Barcelona), a les 8 del vespre.
A Cardona, acompanyaran Uriel Bertran diversos candidats de la comarca del Bages.
Uriel Bertran serà a Cardona aquest divendres
Política
Serà el seu darrer acte electoral abans de l'acte de final de campanya de Barcelona
ARA A PORTADA
-
Successos Un motorista de Sallent de 39 anys mor en un xoc frontal a l'N-260 a l'Alt Urgell ACN | Pere Fontanals
-
Successos Un reincident s'enfronta a 38 anys de presó per abusar de cinc nenes a la piscina de Sant Vicenç Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
Publicat el
25 de novembre de 2010 a
les 19:41
Et pot interessar
-
Política
Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa
-
Política
Aliança Catalana tria Sílvia Cubo com a cap de llista de l'extrema dreta a Manresa
-
Política
Santpedor licita per 1,36 milions d'euros les obres de renovació de Cal Llovet
-
Política
ERC Sant Fruitós reclama de nou explicacions per l'avaria de la climatització de la residència
-
Política
ERC reclama al Govern espanyol que identifiqui els immobles estatals sense ús al Bages
-
Política
Mònica Castellà serà la candidata d'Aliança Catalana a l'alcaldia de Navarcles
