ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2017 a les 21:28
Notícies d'A3
Les notícies d'A3 d'aquest dijous al vespre han fet una repassada a la implicació dels alumnes dels centres catalans en el referèndum de l'1 d'octubre. Després d'oferir imatges de manifestacions de nois i noies davant de comissaries de la Policia Nacional o cuartels de la Guàrdia Civil, la cadena s'ha fixat en els centres escolars on alumnes i familiars hi faran bivac per intentar evitar el seu tancament.
I com a exemple han posat l'Escola Riu d'Or de Santpedor on pares, mares i alumnes hi faran nit de dissabte a diumenge. La peça informativa no ha pogut acabar d'una forma que seria dramàtica si no fos còmica: l'escola de Santpedor "podria ser clausurada amb nens a dins". No cal dir que un edifici no es pot clausurar mentre hi hagi gent a dins.
El bivac de l'Escola Riu d'Or de Santpedor nomes es farà la nit de dissabte a diumenge, però tant un dia com l'altre hi haurà molta activitat. Dissabte hi haurà cinema amb crispetes, i diumenge, música i activitats esportives de tot tipus.
Et pot interessar
-
Política Perramon vol exigir 10 anys d'arrelament a Manresa per accedir a habitatge públic
-
Política Junts proposa commemorar els 25 anys de la cessió a la ciutat de la Pista Castell
-
Política Sant Fruitós estrena nova identitat corporativa amb un escut municipal simplificat
-
Política ERC Bages defensa el model d'immersió lingüística amb mocions coordinades als ajuntaments
-
Política El genocidi de Gaza bloqueja el centre de Manresa durant una hora
-
Política Manresa planta cara a «Mundo Deportivo» per una notícia de clickbait feta amb IA