Unes 2.500 persones s'han aplegat aquest Cap d'Any al pla de Lledoners per donar escalf als presos polítics que es troben a la presó de Sant Joan de Vilatorrada. Dos grups més també han celebrat el Cap d'Any vora les presons de Puig de les Bases i Mas Enric, on hi ha les preses.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=luzuxYeUi-4[/youtube]
La revetlla de Cap d'Any, organitzada des d'Omplim Lledoners ha aplegat a molta gent per fer un sopar de carmanyoles. Abans, el Joan Bonanit havia fet la seva habitual salutació, i després ha sonat música amb temes triats entre els propis presos i exiliats polítics. A les 12 de la nit, quan més gent s'ha aplegat al pla, unes 2.500 persones, s'han picat els quarts i les dotze campanades amb una campana portada expressament per un campaner de les Borges Blanques.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DseAzBK-IgI[/youtube]
Després d'això la música ha seguit durant la nit, una nit que molts dels assistents a les campanades faran allà mateix.
VÃDEOS Unes 2.500 persones celebren l'entrada al 2019 des del pla de Lledoners
Sopar de carmanyola, música triada pels presos i exiliats polítics, dotze campanades i revetlla al costat del Centre Penitenciari
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de desembre de 2018 a les 23:44
Et pot interessar
-
Política Prop de mil veïns de Moià reclamen votar sobre l'ampliació de l'escorxador i la planta de biogàs
-
Política Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell
-
Política Nova C-59 entre Moià i Sant Feliu: més segura, connectada i sostenible
-
Política Baixen dràsticament les denúncies per mal ús dels contenidors tancats a Sant Fruitós
-
Política «Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics»
-
Política Sant Joan de Vilatorrada impulsa una nova plantació d'arbres per mitigar el canvi climàtic