Valentí Junyent, al centre d'esquena, conversa amb alguns joves al Sielu. Foto: CiU
El cap de llista de CiU a Manresa, Valentí Junyent, es va trobar aquest divendres al vespre a la Sala El Sielu amb un centenar de joves de Manresa.
L'acte va començar a les 21 hores amb el parlament del membre de la llista de CiU i cap local de la JNC, Sergi Morales, que va instar als assistents a anar a votar el proper 22 de maig i va parlar del candidat, de les seves qualitats com a persona i com a bon gestor.
Morales va reclamar el vot per Junyent perquè Manresa necessita un canvi i va assegurar que l'equip de CiU està preparat per portar-lo a terme, amb aire fresc i il•lusió.
Al seu torn, Junyent es va dirigir als joves dient-los que ells són el motor de Manresa i que se'ls ne-cessita a la ciutat. Així els va assegurar que si arriba a l'alcaldia millorarà les connexions amb Bar-celona, continuarà apostant per les universitats i creant llocs de treball per a què els joves no hagin de treballar fora de la ciutat.
Van acompanyar Junyent i Morales, Alba Font, Roser de Puig i Judit Puig, les candidates més joves de la llista de CiU a Manresa.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de maig de 2011 a
les 14:19
Et pot interessar
-
Política
Castellbell i el Vilar millora la seguretat del Casino Burés
-
Política
«Assetjament polític»: Ramon Bacardit denuncia una cacera de bruixes a Manresa
-
Política
El soterrament dels FGC a l'entrada de Manresa continua sense calendari d'obres
-
Política
«La desintegració de l'Estat espanyol és inevitable: serà el 2029»
-
Política
Castellbell s'afegeix al front municipal per resoldre els dèficits de les urbanitzacions
-
Política
Fiscalia demana l'arxiu de la causa contra l'exregidor de la CUP de Santpedor Aniol Vila
