Valentí Junyent pren impuls després de les autonòmiques

Tres dies després de la gran victòria convergent a les eleccions catalanes, el candidat anuncia reunions amb el teixit associatiu de Manresa i una campanya "neta"

Publicat el 01 de desembre de 2010 a les 22:49

Valentí Junyent atenent als mitjans aquest dimecres al matí. Foto: CDC

Encarar la campanya en positiu és l'objectiu que s'ha marcat Valentí Junyent quan a partir del proper 1 de gener comenci a treballar a jornada completa en la preparació de la candidatura i en tenir les primeres reunions amb entitats de la ciutat. El candidat de Convergència volia esperar a que passessin les eleccions al Parlament per a explicar que farà una campanya en positiu encarada en propostes i programes i no en desqualificacions, com entén que últimament ha passat massa sovint a la política.

A partir de primers d'any Valentí Junyent es dedicarà al 100% a encarar la comtessa del 22 de maig ja que és llavors quan acaba el compromís que té amb la lliga ACB de bàsquet, que ha estat la seva activitat laboral dels darrers anys. A partir de llavors, Junyent prendrà el relleu d'Alexis Serra en les aparicions públiques sobre temes d'actualitat i començarà una roda de reunions amb unes dues-centes entitats de la ciutat per a recollir les necessitats i propostes que li proposin. Per a més endavant quedarà l'elaboració del programa i el tancament de la llista.

El candidat de CIU ha garantit que la campanya "serà neta" ja que la gent necessita "escoltat propostes i contrastar programes", no pas sentir desqualificacions que, a opinió de Junyent, s'han viscut massa darrerament en la política. Per a la composició de la llista ha confirmat que l'actual cap del grup municipal a l'Ajuntament de Manresa, Alexis Serra, anirà de número 2 a la llista i la llista es tancarà amb els darrers tres alcaldables de la federació: Pere Oms, Francesc de Puig i Josep Vives. La resta de llocs s'ocuparan amb els millors "especialistes" de cada àrea de la federació i es comptarà, també, amb les persones del grup municipal. Valentí Junyent té previst assistir al ple del proper 20 de desembre on es debatran els pressupostos.