Els directors i directores d'una vintena d'escoles del Bages han fet públic un manifest on mostren la seva preocupació pels fets succeïts els darrers dies que "vulneren els principis bàsics de la democràcia i les llibertats fonamentals" de la ciutadania.
Així mateix, mostren el seu compromís de "continuar educant, des de les nostres escoles, en la democràcia i la llibertat d'expressió, desenvolupant el pensament crític dels nostres alumnes".
En el manifest també fan palès el seu "descontent amb les coaccions i amenaces que Enric Millo ha adreçat als funcionaris del Departament d'Ensenyament, concretament a les direccions".
Manifest
Els directors i directores de les escoles sotasignants, volem expressar la nostra preocupació pels fets que es van succeint els darrers dies, i que vulneren els principis bàsics de la democràcia i les llibertats fonamentals de tots els ciutadans i ciutadanes.
Així mateix donem suport a les reivindicacions a favor dels drets civils de tots i volem manifestar el nostre compromís per continuar educant, des de les nostres escoles, en la democràcia i la llibertat d'expressió, desenvolupant el pensament crític dels nostres alumnes.  
Aprofitem també per fer palès el nostre descontent amb les coaccions i amenaces que el Sr. Enric Millo ha adreçat als funcionaris del Departament d'Ensenyament, concretament a les direccions, i volem agrair a la nostra consellera, la Sra. Clara Ponsatí, el suport mostrat cap al nostre col·lectiu així com el gest de respondre en nom de tots nosaltres a la carta del Delegat del Govern de l'Estat Espanyol.
Signants
- Escola Doctor Ferrer, Artés
- Escola Barnola, Avinyó
- Escola l'Olivar, Castellnou de Bages
- Escola Ametllers, Sant Joan de Vilatorrada
- Escola Catalunya, Navarcles
- Escola la Serreta, Santpedor
- Escola Jaume Balmes, Castellbell i el Vilar
- Escola Joncadella, Sant Joan de Vilatorrada
- Escola Pompeu Fabra, El Pont de Vilomara
- Escola Els Pins, Cabrianes
- Escola Francesc Macià, Súria
- Institut Escola Sant Jordi, Navàs
- Escola Pla del Puig, Sant Fruitós de Bages
- Escola Sant Miquel, Castellgalí
- Escola Sant Vicenç, Sant Vicenç de Castellet
- Escola Guillem de Balsareny, Balsareny
- Escola Sesmon, Santa Maria d'Oló
- Escola Anton Busquets i Punset, ZER El Moianès Ponent
- Escola Torres Amat, Sallent
- Escola Collbaix, Sant Joan de Vilatorrada
							
																					
																Vint directors d'escoles del Bages denuncien «coaccions i amenaces» d'Enric Millo
Entre els signants s'hi troben escoles de municipis que no han facilitat els centres de votació a la Generalitat
ARA A PORTADA
- 
													El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
															 - 
													Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
															 - 
													Obres del MACBA insten a reflexionar sobre el paper de l'atzar a la vida en una exposició al Casino Redacció
															 - 
													Docents del Bages exigeixen a Educació mesures urgents per evitar desnonaments d'alumnes Pere Fontanals
															 - 
													El festival Creafest portarà a Manresa la nova generació de creadors de contingut en català Pere Fontanals
															 
Publicat el 27 de setembre de 2017 a les 18:21
																			
								Et pot interessar
- 
												
												Política
												Súria apuja un 7% l'IBI i un 7,7% la taxa d'escombraries per garantir serveis socials i ambientals
											 - 
												
												Política
												Sant Joan aprova un pressupost de 13 milions per al 2026 sense augmentar impostos
											 - 
												
												Política
												Cardona congela taxes i impostos municipals de cara a 2026 i només apuja un 2,5% l'IBI per l'IPC
											 - 
												
												Política
												Els cims del Bages s'il·luminen per recordar els vuit anys de la proclamació de la República
											 - 
												
												Política
												El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027
											 - 
												
												Política
												Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República
											 
