13 persones han resultat ferides lleus en un incendi que s'ha declarat aquest dimecres a la tarda en una indústria de Manresa. Segons han informat els Bombers de la Generalitat, tot i que tots ells han resultat ferits per inhalació de fum però de caràcter lleu, s'ha decidit traslladar-los a l'hospital de forma preventiva. El foc s'ha produït cap a tres quarts de sis de la tarda a una indústria indústria situada a la Foneria els Comtals, a la carretera C-55 al quilòmetre 25,5, al terme de Manresa.
Segons han explicat els Bombers, el foc s'ha originat quan per causes desconegudes un llum portàtil s'ha encès i ha cremat les cortines separadores del tren de producció d'una màquina a l'interior de l'empresa. El foc, que s'ha extingit a les 18.56 hores, ha afectat també una zona on hi havia unes lones.
A conseqüència de l'incendi, tretze treballadors de l'empresa han resultat ferits lleus per inhalació de fum i han estat evacuades com a mesura preventiva pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa.
Fins al lloc de l'incendi s'hi han desplaçat vuit dotacions dels Bombers de la Generalitat, dues patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies del SEM.
13 intoxicats per fum a la Foneria els Comtals
S'hi ha declarat un incendi aquest dimecres a la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2011 a les 20:51
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix