El jutjat en funcions de guàrdia dels Jutjats de Manresa ha dictat presó provisional per al jove manresà de 20 anys que estava acusat de tres delictes de robatori amb violència i intimidació a tres persones grans pel mètode de l'estrebada i dos furts en menys d'una setmana a Manresa.
La carrera del detingut va començar presumptament el dimecres 15 de setembre quan va ser retingut per uns ciutadans que el van enxampar furtant la cartera i el mòbil de la butxaca d'un home al carrer Guimerà de Manresa. El jove va quedar lliure perquè el furt és un delicte tipificat com a lleu i la víctima no el va voler denunciar. Mitja hora després, però, el mateix jove va ser detingut després de robar d'una estrebada la cadena d'or del coll d'una persona d'avançada edat. Quan va passar a disposició judicial va quedar en llibertat amb càrrecs.
Una setmana després, el dimarts 21 de setembre, el mateix jove va ser detingut quan intentava furtar al Zara del carrer Guimerà. Quan la policia va tramitar la denúncia va comprovar que aquell matí, a banda de l'intent de furt, havia comès dos robatoris amb violència i intimidació pel mètode de l'estrebada de cadenes d'or al carrer del Joc de la Pilota i al carrer de Puigmercadal. En un d'aquests episodis, un ciutadà havia intentat retenir-lo però se n'havia escapolit tot perdent el seu botí, que va ser recuperat per a la víctima.
A presó el detingut per tres robatoris amb violència i dos furts en una setmana
El jutjat en funcions de guàrdia n'ha decretat presó provisional
ARA A PORTADA
-
Detinguts cinc homes d'entre 17 i 47 anys relacionats amb la mort violenta d'un home a Balsareny Redacció
-
La CUP acusa Junts de «victimisme» en el debat per l'atac del 8-M a la seva seu de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
La CUP queda sola defensant estudiar municipalitzar serveis a mesura que vencin contractes Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
23 de setembre de 2021 a
les 18:04
Actualitzat el
23 de setembre de 2021 a les
18:08
Et pot interessar
-
Societat
«Posem el conflicte amb ICL sobre la taula perquè comencin a passar coses»
-
Societat
L'acampada contra ICL preveu una assistència històrica
-
Societat
Manresa presentarà el nou Pla de Barris a la ciutadania
-
Societat
Sallent: tres anys combatent la soledat a través de l'esport
-
Societat
Manresa inicia la segona fase per completar la via verda fins al Parc de l'Agulla
-
Societat
La segona concentració per l'agressió d'un menor a Sant Joan de Vilatorrada punxa
