Urbanització del camí de l'església del Xup. Foto: AjM
Aquest dijous s'ha obert a la circulació el camí d'accés a l'església del barri del Xup un cop acabats els treballs d'urbanització. Les obres han consistit en la transformació del camí en un carrer de prioritat per a vianants que ha de permetre accedir més còmodament, des del barri, a l'església del Xup. L'actuació és finançada entre l'Ajuntament de Manresa i el Bisbat de Vic.
Recordem que Ajuntament i Bisbat van signar un conveni de col·laboració per portar a terme aquesta urbanització. L'actuació permet disposar d'un carrer arbrat de prioritat per a vianants, de 10 metres d'amplada, que substitueix el camí rural que hi havia i que tenia una amplada d'uns 3'5 metres. Paral·lelament, s'hi han plantat 16 aurons blancs (Acer campestre) alineats al llarg del carrer.
El conveni estableix que el cost d'execució de les obres d'urbanització és assumit a parts iguals entre el Bisbat de Vic i l'Ajuntament de Manresa. L'import final de les obres és de 292.850,99 euros (IVA inclòs).
L'Ajuntament participa en el finançament de la urbanització per la seva condició de propietari dels terrenys confrontats de tota una banda del vial, ocupat per l'escola Pare Ignasi Puig. Les obres d'urbanització han estat executades pel Bisbat de Vic.
Aquesta actuació ha estat llargament reivindicada pel barri des que es va posar en funcionament l'església, un equipament de referència per aquest sector de la ciutat.
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’abril de 2011 a les 16:06
Et pot interessar
-
Societat Santpedor amplia el suport a famílies amb infants i joves amb el nou Servei d'Intervenció Socioeducativa
-
Societat La Catalunya Central inicia la segona fase de vacunació de tardor amb cita i sense cita prèvia
-
Societat Treballs de reparació d'una avaria a la xarxa de clavegueram al passeig del Riu
-
Societat La nova residència pública del Xup portarà el nom de Víctor Feliu
-
Societat El Hapoel Jerusalem aconsegueix accedir al Congost tot i les manifestacions
-
Societat Tallada la C-55 a Sant Joan per la vaga en suport a Palestina