La piscina municipal de Súria serà d'accés lliure entre aquest divendres 13 i el proper dilluns 16 d'agost, incloent-hi aquests mateixos dies. L'Ajuntament ha decidit posar en marxa aquesta mesura excepcional davant la intensitat de l'onada de calor que pateix el país actualment.
El recinte mantindrà el seu horari habitual i s'aplicaran totes les mesures de prevenció anti-Covid de l'actual temporada d'estiu, com la limitació d'aforament i el control d'accés, entre d'altres. També es recorda que els vestidors romanen fora de servei per aquest mateix motiu.
L'Ajuntament fa una crida per tal que tothom prengui les mesures de protecció necessàries contra l'onada de calor, evitant una exposició perllongada al sol i mantenint una hidratació adient. D'altra banda, també és necessari extremar les precaucions per evitar incendis forestals.
Accés lliure a les piscines municipals de Súria per l'onada de calor
Entre aquest divendres 13 i el proper dilluns 16 d'agost
ARA A PORTADA
-
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota Pere Fontanals
-
-
-
El convent de les Caputxines ja és de Manresa: adéu a quatre segles de vida monàstica Pere Fontanals
-
El fiscal demana 40 anys de presó per l'acusat de matar la seva parella embarassada a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
12 d’agost de 2021 a
les 20:01
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
-
Societat
El nou edifici de la casa Barnahus a Manresa obrirà al novembre
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
