Una manresana de 85 anys ha mort aquest dissabte a primera hora de la tarda en un accident de trànsit que s'ha produït a tocar del Gimnàstic de Manresa. La dona anava d'acompanyant d'un turisme que ha patit una sortida de via i ha xocat contra la tanca exterior del bloc de pisos a la cruïlla entre la carretera BV4501 i el carrer de Pep Ventura, de Manresa.
L'avís ha arribat als cossos d'emergències quan faltaven deu minuts per a les 4 de la tarda. El vehicle estava conduit per un manresà de 61 anys, que ha estat traslladat ferit a l'Hospital de Sant Joan de Déu, i per la seva mare, de 85 anys, que ha resultat morta.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat tres patrulles de la Policia Local de Manresa, Bombers i SEM. La Policia Local iniciarà una investigació de l'accident i les corresponents diligències.
El conductor ha donat negatiu en la prova d'alcoholèmia.
Accident mortal a tocar del Gimnàstic de Manresa
La víctima és una manresana de 85 anys que anava d'acompanyant en un turisme que ha patit una sortida de via
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 16 de març de 2024 a les 18:00
Actualitzat el 17 de març de 2024 a les 08:55
Et pot interessar
-
Societat
Olga Sánchez, nova presidenta del patronat de la Fundació Montepio
-
Societat
L’Ajuntament de Manresa canvia el sentit dels carrers Vallès i Terrassa
-
Societat
El Rotary Club de Manresa premia la Fundació Montepio amb el 24è Premi Simeó Selga
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Antonio Vidal Guixaró, que compleix 100 anys
-
Societat
El públic es reparteix entre la Fira de Santa Llúcia i els ciris i parades de la Seu
-
Societat
Una acció de boicot al Carrefour de Manresa denuncia la seva complicitat amb el genocidi palestí
