Una trentena de persones convocades per Acció Sindical del Bages s'han concentrat aquest dilluns al vespre per reclamar més ajuts per als treballadors i autònoms, i més celeritat en la seva tramitació arran de les mesures per frenar la propagació del coronavirus.
En la lectura del manifest han criticat tant les accions que han portat a terme des de l'Estat com des de la Generalitat i han reclamat més ajuts per als que han estat perjudicats, i una pujada d'impostos als qui més tenen.
Acció Sindical del Bages diu que els ajuts a treballadors i autònoms els han de pagar els rics
Aquest dilluns han fet una acció davant de l'Ajuntament de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de novembre de 2020 a les 21:36
Actualitzat el 16 de novembre de 2020 a les 21:40
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons