Una trentena de persones convocades per Acció Sindical del Bages s'han concentrat aquest dilluns al vespre per reclamar més ajuts per als treballadors i autònoms, i més celeritat en la seva tramitació arran de les mesures per frenar la propagació del coronavirus.
En la lectura del manifest han criticat tant les accions que han portat a terme des de l'Estat com des de la Generalitat i han reclamat més ajuts per als que han estat perjudicats, i una pujada d'impostos als qui més tenen.
Acció Sindical del Bages diu que els ajuts a treballadors i autònoms els han de pagar els rics
Aquest dilluns han fet una acció davant de l'Ajuntament de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de novembre de 2020 a
les 21:36
Actualitzat el
16 de novembre de 2020 a les
21:40
Et pot interessar
-
Societat
La CGT veu «dubtes raonables» en la gestió del paper i cartró a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós inaugurarà el nou CAP Dr. Pere Morán amb un acte obert al municipi
-
Societat
La travessia dels Drets torna a acumular deixalles a tocar de l'immoble destruït pel foc
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
-
Societat
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
