L'Auditori de l'Ateneu les Bases acollirà aquest divendres, 16 de setembre, a 2/4 d'11 del matí, un acte per presentar la campanya informativa que ha engegat l'Ajuntament de Manresa per donar a conèixer els serveis i recursos adreçats a la gent gran o en situació de dependència o discapacitat.
L'acte s'iniciarà amb la presentació de la campanya a càrrec de la regidora d'Acció i Inclusió Social de l'Ajuntament de Manresa, Mariona Homs. A continuació, amb l'acompanyament de Pilar Descalzo, treballadora social de l'equip d'Atenció a les Persones Grans, a la Dependència i a la Discapacitat, es visualitzarà el vídeo elaborat per l'Àrea de Serveis Socials municipals on s'informa de tots aquests serveis i prestacions als quals es poden acollir les persones interessades.
La jornada es completarà amb una xerrada per a gent gran, titulada Internet, xarxes socials i tràmits en línia, una proposta que forma part de les sessions periòdiques informatives que ofereix l'Ajuntament i el Servei local de teleassistència de la Diputació de Barcelona (Tunstall Televida).
Aquesta jornada forma part de la campanya engegada per donar a conèixer els recursos per a la gent gran que respon a un dels objectius del Pla estratègic de l'envelliment i la dependència a Manresa (2022-2026) adreçats a millorar la qualitat de vida i la inclusió social de les persones grans dins del seu entorn social i comunitari, facilitant les eines i els recursos per fer possible el manteniment de la seva autonomia.
[noticia]105133[/noticia]
Acte per donar a conèixer els serveis i recursos per a la gent gran i persones dependents a Manresa
Societat
Tindrà lloc a l'Auditori de l'Ateneu les Bases divendres a 2/4 d'11 del matí
ARA A PORTADA
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
-
Societat Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris Pere Fontanals
-
Publicat el
12 de setembre de 2022 a
les 14:41
Et pot interessar
-
Societat
Cardona reclama a la Diputació una solució definitiva per a les obres de l'avinguda del Rastrillo
-
Societat
Manresa inicia dilluns l'asfaltatge d'onze punts de la ciutat
-
Societat
Sant Andreu Salut programa sis xerrades gratuïtes sobre salut, cures i benestar
-
Societat
La Residència Navarcles renova fins al 2030 l'acreditació com a Centre Lliure de Contencions
-
Societat
Prop de 700 persones fan ús de les dutxes i la bugaderia socials de Manresa el 2025
-
Societat
La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn
