Uns vàndals han realitzat destrosses aquest cap de setmana a la plaça de Sant Joan i la zona del pàrquing del Califòrnia de Súria. La Policia Local intensificarà la vigilància per intentar evitar que es repeteixin aquests actes incívics i poder localitzar els responsables.
Les destrosses van afectar el nou Racó de la Igualtat, instal·lat recentment a la plaça de Sant Joan com a símbol de reivindicació dels drets de les dones, i algunes rajoles de la font que es van treure per trencar la taula d'aquest espai. També van ser cremats contenidors ubicats en el pàrquing del Califòrnia.
L'Ajuntament fa una crida a tothom per tal de posar-se en contacte amb la Policia Local quan es detecti algun cas de vandalisme en el seu entorn, aportant, si és possible, alguna imatge de l'acció en el moment en què sigui comesa. El telèfon de la Policia Local és el 93.869.64.00.
També es recorda que els danys en l'equipament públic provoquen pèrdues en el patrimoni comú, a més de generar importants riscos personals i materials, dels quals han de respondre els responsables d'aquestes accions incíviques.
Actes de vandalisme al nou Racó de la Igualtat per als drets de les dones de Súria
També van fer destrosses a algunes rajoles de la font de la plaça de Sant Joan i van cremar contenidors al pàrquing del Califòrnia
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de març de 2023 a les 21:09
Actualitzat el 06 de març de 2023 a les 21:17
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
