Protecció Civill ha activat a primera hora d'aquest dijous l'alerta del pla Procicat per fortes ventades a la Catalunya Central, comarques de Tarragona i al nord del país. El vent bufarà de component oest i la intensitat de les ràfegues pot superar els 90 km/h.
D'altra banda, Protecció Civil també es manté l'alerat del pla Inuncat per la mala mar a la meitat nord del litoral on les onades poden superar els 2,5 metres d'alçada al llarg del dia d'avui. La neu quedarà restringida avui al Pirineu Occidental, concretament a les comarques de la Vall d'Aran, Alta Ribagorça i Pallars Sobirà.
En aquest sentit, hi ha un avís del Servei Meteorològic de Catalunya, que indica que la cota de neu se situarà a l'entorn dels 600 metres. En aquesta zona del Pirineu es podrien acumular més de deu centímetres als 900 metres.
Els Bombers efectuen 64 sortides durant la nit i fins aquest matí per incidències relacionades amb el fort vent
Activada Procicat per fortes ventades
Les ratxes poden superar els 90 km/h a la Catalunya Central, comarques de Tarragona i al nord del país
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de desembre de 2013 a
les 10:06
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós de Bages torna a oferir el campus Vitamina de Primavera per Setmana Santa
-
Societat
La doctora Dolors Rosinés, 22è Premi Maria Casajuana de Jovent i ERC Manresa
-
Societat
Manresa convoca dues noves sessions per avançar en el Pla Municipal de Salut
-
Societat
Un estudi de l'ICS a la Catalunya Central avala la videointerconsulta pediàtrica en l'àmbit rural
-
Societat
Manresa talla el trànsit del Centre Històric aquest cap de setmana per la Fira de l'Aixada
-
Societat
Althaia incorpora la tècnica Rezum per tractar una de les patologies de pròstata més freqüents
