La Secció de Planificació de la Via Pública ha comunicat que, avui dimecres 18 de gener, Aigües de Manresa ha iniciat els treballs previs (cales de prospecció) a les obres de substitució i reposició de l'actual xarxa general d'aigua potable a l'Avinguda Bases de Manresa, entre la plaça Bages i el carrer Font del Gat. Els treballs es realitzaran en dues fases d'afectació de les voreres del núm. 2 al 14, de manera que:
- Fase de treball entre plaça Bages i carrer Flor de Lís: s'habilitarà itinerari de vianants protegit i senyalitzat per a vianants per la zona d'estacionament, de manera que s'afectarà l'àrea de recollida de residus i la zona de càrrega i descàrrega de mercaderies situada en aquest espai.
- Fase de treball entre carrers Flor de Lis i Font del Gat: s'habilitarà itinerari de vianants protegit i senyalitzat per a vianants per la zona d'estacionament, de manera que s'afectarà l'àrea de recollida de residus i la parada de bus Centre Hospitalari, aquesta es traslladarà a l'Av. Bases un cop passada la cruïlla del carrer Font del Gat en direcció a pl. de La Creu.
Es previst que les obres durin un mes.
Afectació a les voreres per treballs a la xarxa d'aigües a l'avinguda de les Bases
Societat
És previst que les obres durin un mes
ARA A PORTADA
-
Societat «No m'esperava treure aquesta nota»: Martí Trullàs signa la millor selectivitat del Bages Pere Fontanals
-
Política El nou pla ferroviari ajorna fins al 2040 els semidirectes de Manresa i desferma una allau de crítiques Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Bages rebrà prop de 2,7 milions de la Diputació per restaurar patrimoni arquitectònic Redacció
-
Política Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits Pere Fontanals
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca Pere Fontanals
Publicat el
18 de gener de 2017 a
les 20:53
Actualitzat el
18 de gener de 2017 a les
20:54
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa il·luminarà la façana pel Dia de la Síndrome Rubinstein-Taybi
-
Societat
Navarcles obté prop de 260.000 euros de la Generalitat per reurbanitzar la plaça del General Prim
-
Societat
Manresa aporta 6.000 euros per ajudar les víctimes dels terratrèmols que han afectat Veneçuela
-
Societat
La Festa Intercultural reunirà aquest dissabte a Manresa la diversitat de 118 nacionalitats
-
Societat
I si ens estiguéssim adormint?
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 25.000 euros en la millora i manteniment de nou camins municipals
