L'Ajuntament de Manresa comunica que aquest dissabte 23 de juny de les 8 de la tarda a la 1 de la matinada de diumenge, amb motiu del sopar revetlla de Sant Joan de l'Associació de veïns Vic - Remei, es tallarà al trànsit de vehicles la Plaça Hospital des del carrer Hospital.
Així, s'invertirà el sentit de circulació del carrer Reparadores, de manera que els vehicles accediran al carrer Remei de Dalt des del carrer Mn. Cinto Verdaguer. El tram del carrer Remei de Dalt entre carrer Reparadores i plaça Hospital (Hospital i residència de Sant Andreu) es regularà en "cul de sac" amb accés des del carrer Reparadores.
Pel que fa a la revetlla del barri de les Escodines, contretament el sopar de Sant Joan de l'Associació de veïns i veïnes del Barri de les Escodines, es tallarà al trànsit de vehicles el carrer Barceloneta, entre els carrers Sant Maurici i Purgatori. L'accés i sortida de vehicles al carrer Purgatori es realitzarà des del carrer Nou de Santa Clara.
Afectacions al trànsit per les revetlles de Sant Joan a diferents barris de Manresa
Amb motiu del sopar revetlla de l'AAVV Vic - Remei i del sopar de l'AVV del barri de les Escodines, es tallarà el trànsit de vehicles a la plaça Hospital i al carrer Barceloneta
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juny de 2018 a
les 15:34
Actualitzat el
22 de juny de 2018 a les
15:39
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan reclama a la Generalitat rebaixar l'impost de residus als municipis més recicladors
-
Societat
Cardona impulsa la Setmana de la Salut amb activitats per a totes les edats
-
Societat
Manresa millora el Camí de les Ínyigues amb obres per reduir riscos de caiguda
-
Societat
La TEA Football Club portarà al Bages un torneig amb clubs europeus i 600 infants
-
Societat
Creu Roja al Bages impulsa la Setmana de la Salut amb activitats a Manresa
-
Societat
Talls de trànsit al Centre Històric per la processó de Divendres Sant
