El Servei de Projectes Urbans i Infraestructures Territorials de l'Ajuntament de Manresa ha comunicat que dins les obres del Projecte d'urbanització de la Via Sant Ignasi, plaça del Remei i carrer Bertrand i Serra, el proper dijous 14 de maig, s'iniciaran els treballs de connexió del nou vial a la carretera del Pont de Vilomara.
Amb motiu d'aquests treballs s'ocuparà un dels dos carrils de circulació de la carretera del Pont de Vilomara entre el carrer Bertrand i Serra i el carrer Sant Joan d'en Coll.
És previst que aquests treballs durin dues setmanes.
Afectacions de trànsit per la urbanització a la Via Sant Ignasi, plaça del Remei i carrer Bertrand i Serra
A partir de dijous s'ocuparà un dels dos carrils de circulació de la carretera Pont de Vilomara entre el carrer Bertrand i Serra i el carrer Sant Joan d'en Coll
ARA A PORTADA
-
Tots els trens de Renfe continuaran sense servei fins que no es garanteixi que la xarxa és segura M. Orts | N. Pinyol | M. Descals | G. Delso
-
Una usuària de Manresa afectada per la suspensió de Rodalies: «No és avui, són molts dies i anys» Redacció
-
La PAHC Bages alerta d'un gir judicial més dur en els desnonaments de famílies vulnerables Pere Fontanals
-
Sant Salvador de Guardiola declara el 2026 Any Pesarrodona en el 50è aniversari del triomf a la Vuelta Redacció
-
Publicat el 12 de maig de 2020 a les 19:25
Actualitzat el 12 de maig de 2020 a les 19:28
Et pot interessar
-
Societat
Prohibit l'accés total a l'entorn del Tossal del Degà per una batuda de senglars
-
Societat
Restablerta l'R4 entre Manresa i Terrassa després de retirar el pi caigut a la via
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa a la plaça Onze de Setembre
-
Societat
El tradicional esmorzar entre entitats i Ajuntament de Sant Fruitós reconeix cinc associacions
-
Societat
El Patronat de la FUB aprova un pressupost que consolida l'aportació del Govern
-
Societat
L'Institut Lacetània obre aquest dissabte les portes als futurs alumnes d'ESO
