[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oK0fxMNzQmY[/youtube]
La Divisió d'Afers Interns (DAI) dels Mossos d'Esquadra han citat a declarar els agents que es van encarar a guàrdies civils a Castellgalí en el referèndum de l'1 d'octubre, tal com ha pogut confirmar l'ACN. Els agents han rebut una citació per comparèixer el proper dilluns al complex central d'Egara en el marc d'una informació reservada sobre la seva actuació durant l'1-O.
La DAI ha citat diversos agents, alguns dels quals ja han declarat, en el marc de les investigacions sobre el compliment de les instruccions de la Prefectura de Policia per impedir l'obertura dels centres electorals l'1 d'octubre, tal com havia ordenat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC). A més, diversos jutjats catalans han obert diligències per denúncies contra els Mossos per la suposada passivitat en permetre l'obertura de col·legis electorals l'1-O.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iVktKBiXvsc[/youtube]
							
																					
														
								Afers Interns dels Mossos cita a declarar els agents que es van encarar a la Guàrdia Civil l'1-O a Castellgalí
Els policies han rebut una citació per comparèixer la setmana que ve al complex d'Egara en el marc d'una informació reservada
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 06 de desembre de 2017 a les 19:22
										Actualitzat el 06 de desembre de 2017 a les 19:29
									
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
- 
												 Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
- 
												 Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
- 
												 Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
- 
												 Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
- 
												 Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas

 
															 
															 
															 
															 
															