La presentació de la publicació Aprendre a l'escola, prevista per les 18.30 h de la tarda d'aquest dimecres, dia 23, dins dels actes de la Festa Major, s'ha hagut d'ajornar per la impossibilitat de poder disposar de l'esmentada publicació a temps per causes tècniques.
L'acte, que s'havia de celebrar a l'Espai Memòries, precedia una visita a l'exposició que es mostra en aquest equipament. Enlloc de la presentació, el públic assistent podrà iniciar directament la visita i, si vol, fer temps per assistir als dos actes que tindran lloc seguidament al Museu Comarcal de Manresa.
Per una banda, a les 19.30 h, es farà una nova edició de les "Descobertes", que permeten conèixer el fons ocult del museu. Enguany es podrà veure una peça de l'època medieval presenta per Mireia Vila Cortina.
En acabar aquesta presentació, a les 20.00 h, es farà la presentació de la renovació de les sales d'exposició permanent del Museu Comarcal i es podrà fer una visita comentada per conèixer les noves peces i la museografia de les sales.
Ajornada la presentació de la publicació «Aprendre a l'escola»
Era l'acte previ a les "Descobertes" i la presentació de la renovació de les sales d'exposició del Museu Comarcal
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’agost de 2011 a les 23:00
Et pot interessar
-
Societat
Afectacions de mobilitat al Centre Històric de Manresa per la Fira de Santa Llúcia
-
Societat
S'atura el desnonament d'una família amb tres menors al Barri Antic de Manresa
-
Societat
La PAHC inicia una campanya per informar als inquilins de la Sareb dels propers canvis en la propietat
-
Societat
Sant Fruitós activa un servei gratuït de canguratge per facilitar la conciliació familiar
-
Societat
Salut detecta 916 càncers de mama en 25 anys de cribratges al Bages, Berguedà, Solsonès i Moianès
-
Societat
Tall de trànsit a la Baixada del Pòpul, dimecres al matí
