La presentació de la publicació Aprendre a l'escola, prevista per les 18.30 h de la tarda d'aquest dimecres, dia 23, dins dels actes de la Festa Major, s'ha hagut d'ajornar per la impossibilitat de poder disposar de l'esmentada publicació a temps per causes tècniques.
L'acte, que s'havia de celebrar a l'Espai Memòries, precedia una visita a l'exposició que es mostra en aquest equipament. Enlloc de la presentació, el públic assistent podrà iniciar directament la visita i, si vol, fer temps per assistir als dos actes que tindran lloc seguidament al Museu Comarcal de Manresa.
Per una banda, a les 19.30 h, es farà una nova edició de les "Descobertes", que permeten conèixer el fons ocult del museu. Enguany es podrà veure una peça de l'època medieval presenta per Mireia Vila Cortina.
En acabar aquesta presentació, a les 20.00 h, es farà la presentació de la renovació de les sales d'exposició permanent del Museu Comarcal i es podrà fer una visita comentada per conèixer les noves peces i la museografia de les sales.
Ajornada la presentació de la publicació «Aprendre a l'escola»
Era l'acte previ a les "Descobertes" i la presentació de la renovació de les sales d'exposició del Museu Comarcal
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2011 a
les 23:00
Et pot interessar
-
Societat
La Plana de l'Om acollirà una jornada per prevenir els maltractaments a les persones grans
-
Societat
La Caminada Nocturna Solidària de Creu Roja al Bages celebra la desena edició
-
Societat
Comencen les obres a la cruïlla de la carretera de Vic amb els Esquilets i el carrer dels Infants
-
Societat
La façana de l'Ajuntament s'il·luminarà de verd pel Dia Internacional de la Miastènia
-
Societat
Sant Fruitós projectarà el documental «Mares» amb un col·loqui amb la directora
-
Societat
Les professionals del 0-3 es concentraran a Manresa per reclamar més recursos i reconeixement
