Una delegació de l'Ajuntament de Manresa i del Consorci del Bages per a la Gestió de Residus, encapçalada per la regidora d'Indústria, Comerç i Activitats, Núria Masgrau, i el gerent del Consorci, Ricard Jorba, han viatjat aquesta setmana a Itàlia en el marc del programa TAIEX-EIR Peer-to-Peer de la Comissió Europea, que fomenta l'intercanvi de coneixements entre ciutats amb l'objectiu de promoure més i millors polítiques ambientals.
Des de dilluns i fins dimecres, la delegació bagenca farà una visita d'estudi a les ciutats italianes de Prato i Capannori per conèixer les seves experiències d'economia circular, indústria tèxtil i residu zero. Es tracta de dues ciutats de tradició tèxtil que compten amb exemples de bones pràctiques en aquesta temàtica.
L'Ajuntament de Manresa ha signat aquest 2022 la Declaració de les ciutats circulars europees, en la qual es compromet a treballar per un canvi de model que permeti assolir la neutralitat climàtica i controlar el consum de recursos dins dels límits del planeta. Una iniciativa que també està alineada amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que marca l'Agenda 2030.
Ajuntament de Manresa i Consorci de Residus viuen experiències d'economia circular a Itàlia
En el marc d'un programa europeu que promou l'intercanvi de coneixements entre ciutats per tal de fomentar més i millors polítiques ambientals
ARA A PORTADA
-
-
Mor un motorista en xocar amb un autocar a la carretera de Manresa al Pont de Vilomara Pere Fontanals
-
Manresa celebra la seva primera Festa de l'Orgull amb música, reivindicació i festa oberta Pere Fontanals
-
-
«Glòria 27, o el mite de l'èxit»: el nou projecte teatral bagenc que interpel·la sobre el mite de l'èxit Pere Fontanals
Publicat el 14 de juny de 2022 a les 17:50
Actualitzat el 14 de juny de 2022 a les 17:53
Et pot interessar
-
Societat Retards de més d'una hora a l'R4 entre Manresa i Terrassa per l'avaria d'un tren
-
Societat Manresa intensifica la lluita contra el mosquit tigre amb una campanya de prevenció
-
Societat La Unitat de Pneumologia Intervencionista d'Althaia rep l'acreditació d'excel·lència
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama, del 7 a l'11 de juliol
-
Societat Tall de trànsit al carrer Maternitat d'Elna, diumenge
-
Societat La brigada de barri completa 105 actuacions de millora a l'espai públic del Xup