L'Associació de Dones Al Noor ha fet una crida per aconseguir productes i diners per preparar els àpats del vespre per a una vuitantena de joves manresans vulnerables mentre duri el Ramadà, que enguany s'allarga entre el 10 de març i el 9 d'abril. Entre aquestes dates, els musulmans no poden menjar ni beure mentre hi ha llum de dia. Al Noor fa anys que prepara aquests àpats quan arribes aquestes dates importants de la religió musulmana.
Les aportacions d'aliments o monetaris es poden fer al restaurant Soultana, al carrer del Carme de Manresa. Tot i que enguany encara no saben on prepararan els plats i els repartiran entre els joves, en anteriors ocasions ho havien fer a l'Ateneu la Séquia o al local de l'Associació de Veïns del Barri Antic.
Com que és l'únic àpat que mengen els joves durant aquestes dates i l'associació no pot organitzar-lo cada dia, procuren que les racions siguin completes i vitamíniques, amb brou, pastes i plats elaborats típics àrabs. La majoria dels joves que recullen aquests àpats no tenen xarxa a la ciutat, viuen en infrahabitatges o habitatges en mal estat i no sempre tenen garantit l'aliment.
[naciomanresa]
Al Noor fa una crida a aportar productes per als àpats de joves vulnerables durant el Ramadà
Societat
Com cada any, l'entitat prepararà i repartirà el sopar quan es faci de nit a una vuitantena de persones
ARA A PORTADA
-
Successos Sis noves detencions eleven a 14 els joves arrestats després de la manifestació d'estudiants de Manresa Pere Fontanals
-
Economia Setze projectes i 13,7 milions d'euros: el balanç dels fons Next Generation a Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa acollirà la primera Diada del Videojoc en Català amb una jornada oberta a tothom Pere Fontanals
-
Esports Robert Vilarasau es classifica per a les semifinals del Mundial de trampolí de Nanjing Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Memoria.cat publica un documental sobre el centenari dels Magatzems Jorba de Barcelona Pere Fontanals
Publicat el
16 de febrer de 2024 a
les 15:41
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa tractarà un centenar de xiprers del cementiri i l'ermita del Guix
-
Societat
Pineda de Bages renova l'enllumenat públic amb una inversió de 232.798 euros
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada escull quatre projectes veïnals dels pressupostos participatius
-
Societat
No desdoblar la C-55 costaria més de 3.700 milions d'euros en vint anys, segons un estudi
-
Societat
La PAHC es concentra a la seu del PSC de Manresa per escalfar la vaga general de l'11-N
-
Societat
Manresa reunirà responsables de salut mental de Catalunya en una jornada sobre art i cultura
