L'associació de dones Al Noor fa una crida a col·laborar a favor de les persones afectades pel terratrèmol que divendres passat va sacsejar el sud-oest del Marroc i que ja comptabilitza prop de 2.500 morts, per ara.
L'associació demana que es porti a l'establiment Viajes Saad, a la carretera de Vic, 38, de Manresa, mantes, llençols, medicaments (paracetamol), gases, sacs de dormir, tendes de campanya, alcohol, bolquers, compreses, productes d'higiene, roba i calçat de totes les talles, aigua, llet, galetes, oli, i conserves per fer arribar a la zona afectada.
El lliurament es pot fer aquest dilluns de 4 a 8 de la tarda. Qui vulgui també pot fer una aportació econòmica que serà invertida en destí, al número de compte ES79 2100 3551 0121 0090 7710, o fent un Bizzum al 632 460 002.
[noticia]111248[/noticia]
Al Noor recull productes i diners a favor dels afectats pel terratrèmol del Marroc
Aquest dilluns a la tarda a Viajes Saad, a la carretera de Vic, 38, de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de setembre de 2023 a
les 14:52
Actualitzat el
11 de setembre de 2023 a les
14:59
Et pot interessar
-
Societat
Meandre organitza una xerrada sobre mobilitat i salut als entorns escolars
-
Societat
Un mural celebra els 10 anys d'intercanvi entre instituts de Sant Fruitós i Châteauroux
-
Societat
Joviat i Althaia validen un menú gastronòmic adaptat per a persones amb disfàgia
-
Societat
Sant Fruitós reformarà una nau municipal per convertir-la en magatzem de la brigada
-
Societat
Es reobre el carrer Santa Llúcia després de l'enderroc de l'edifici incendiat
-
Societat
La PAHC Bages surt als barris de Manresa per frenar els abusos en els lloguers
